וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג"ב: מי שיכניס נפצים למערת המכפלה ייעצר

מוטי לוי

20.3.2011 / 6:20

מפקד משמר הגבול תלה במערת המכפלה מודעה, לפיה "כל מי שיכניס נפץ לתוך המערה ייעצר ויורחק למשך חודשים". ברוך מרזל: אנחנו לא החיילים של מג"ב

משמר הגבול יוצא למלחמה בנפצים במערת המכפלה. האזהרה בדבר שימוש בנפצים בזמן קריאת מגילת אסתר הפכה כבר למסורת רבת שנים ולאחד ממאבקיו הקבועים של כל גבאי בשעת הקריאה. אך גם היצירתיים שבגבאים לא חשבו על הרעיון הבא: מפקד משמר הגבול במערכת המכפלה תלה אתמול (שבת) מודעה שכותרתה "חג פורים שמח", ובה נאמר כי "חל איסור מוחלט על הכנסת נפצים לתוך המערה, כל אדם שיכניס נפץ לתוך המערה ייעצר ויורחק על ידי צו למשך חודשים".

פעיל הימין ואיש חברון, ברוך מרזל, סיפר לוואלה! חדשות לאחר קריאת המגילה כי "בעקבות ההוראה של משמר הגבול התפוצצו השנה יותר נפצים מכל שנה רגילה". את התופעה הסביר מרזל בתירוץ הפורימי - "נפצים גנובים ימתקו" והוסיף כי "הם צריכים להבין שאנחנו לא חיילים שלהם, והם לא יקבעו מתי יש נפצים ומתי אין". כמו כן, נודע לוואלה! חדשות כי טרם קריאת המגילה הופץ מסרון בשמו של מרזל בין תושבי חברון כי "כל מי שיפוצץ נפצים במערה יקבל מימון מלא".

"זו בושה וחרפה שבמג"ב לא מפנימים כי ילדי חברון הם שווי זכויות לילדים בכל הארץ", אמר הערב פעיל הימין ותושב חברון, איתמר בן גביר, בשיחה לוואלה! חדשות. "כמו שבכל הארץ ילדים משחקים עם נפצים, גם במערכת המכפלה יש להם את אותה הזכות. השאלה היא מהו השלב הבא של מג"ב? אולי יאסרו גם על ילדים להסתובב עם קפצונים? האם יאסרו עליהם להתחפש לשוטרים?" הוסיף ותמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully