וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פוזרה החתונה בי-ם בה התקוטטו החוגגים עם ערבי

יהושע בריינר, מערכת וואלה! חדשות

17.3.2011 / 22:52

עימותים פרצו בין מלצר ערבי לבאי חתונה של נוער הגבעות באולם אירועים בירושלים. המשטרה פיזרה את המתקוטטים באמצעות גז. צפו בעימות שתועד בחלקו

תאגיד כאן

"המשטרה התנהגה בצורה פראית ודורסנית דווקא באמצע חתונה", כך טוענים פעילי ימין בעקבות מעצרם של שלושה מחבריהם אתמול (רביעי) במהלך חתונה בבנייני האומה בירושלים. האירוע, שחלקו תועד, התרחש במהלך חתונה של שניים מנוער הגבעות שהכירו במאחז שבות עמי שליד קדומים. בחתונה נטלו חלק עשרות מחבריהם מהגבעות ביהודה ושומרון.

אלא שבעיצומה של החתונה החל עימות בין מספר משתתפים לבין צעיר ממוצא ערבי ששימש כמלצר בחתונה. העימות התעצם ובמהלכו הגיע לטענת הפעילים כוחות גדולים של משטרה שפרצה לחתונה, השתמשה בגז פלפל ועצרה בעיצומו של האירוע שלושה מהמשתתפים.

"הייתה חתונה משמחת של שניים מנוער הגבעות עד שאחד המלצרים הערבים התחיל להתגרות בכמה אנשים והחלה קטטה", טען דניאל גלעד, אחד מהנוכחים בחתונה. "לפתע אנחנו באמצע החתונה רואים עשרות שוטרים ואנשי יס"מ. השוטרים החלו עם כוח אז גם החבר'ה שלנו החלו עם כוח והייתה קטטה".

לדברי גלעד, "זה הרס את כל החתונה והמשפחות היו המומות. אחרי הקטטה החתונה נגמרה. המשטרה הרסה את החתונה וצר לנו שזו התנהגותה של המשטרה שלנו. אין לי ספק שמי שנכח בחתונה איבד את האמון בה. כשיש חתונות של ערבים ויש שם קטטות המשטרה לא עושה כלום אבל בחתונה של יהודים קל למשטרה להרוס את החתונה בשניות".

"המשטרה צריכה לרסן את עצמה ולנהוג לפחות באותו איפוק כפי שהיא נוהגת כלפי הערבים", אומר יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, הקורא למניעת התבוללות שנכח בחתונה. "מצד שני אנו קוראים לכל אלא שעושים חתונות, לא להתחתן באולמות שמעסיקים ערבים, על מנת שמקרים דומים לא יקרו שוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully