וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה ה"חטופה" מצרפת נמצאה בדירה בעיר חדרה

אריאל נוי

17.3.2011 / 20:52

הורי צעירה בת 17 מצרפת דיווחו לאינטרפול כי בתם נחטפה וביקשו סיוע באיתורה. האינטרפול פנה למשטרת חדרה, שמצאה את הנערה בדירת צעיר חרדי בעיר. לטענת הנערה, היא הגיעה לארץ מרצונה

משטרת חדרה קיבלה הערב (חמישי) פנייה בלתי שגרתית מהאינטרפול - הארגון הבינלאומי לשיטור פלילי. השוטרים בחדרה התבקשו לאתר נערה שעל פי הדיווח נחטפה מצרפת והובאה לעיר. לאחר חקירה מאומצת הצליחו השוטרים לאתר את הנערה, בת 17 וחצי, בביתו של חרדי כבן 30, שלטענתו הכיר אותה באמצעות רשת האינטרנט.

סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, רב פקד רמי רז, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו פנייה מהאינטרפול לבדוק אם נערה נחטפה ונמצאת בעיר חדרה בניגוד לרצונה. ביצענו חקירה מהירה ומצאנו את הנערה בביתו של חרדי בעיר".

השוטרים שפנו לבחורה הופתעו לשמוע כי היא נמצאת בחדרה מרצונה ו"לא נחטפה". לדברי רז, התושב אינו נחשב חשוד מכיוון "הנערה איננה רוצה לחזור לצרפת להוריהמ ולכן לא בוצעה שום עבירה". דודו קדוש, עורך דינה של הנערה, סיפר לוואלה! חדשות כי "אף אחד לא נחטף. הוא לא הביא אותה בניגוד לרצונה".

לדברי רפ"ק רז, "ההורים המודאגים הם אלה שפנו לאינטרפול וביקשו את עזרתם כי הנערה תחזור לצרפת. כל עוד הנערה אינה רוצה לחזור והיא טוענת שהיא כאן לא בניגוד לרצונה - למשטרת ישראל אין מה לעשות יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully