וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורה לילד לבג"ץ: "העו"ס משפילים את הגברים"

17.3.2011 / 13:28

אב לילד בן חמש, עמו לא נפגש כבר שנתיים, עתר לבג"ץ בדרישה להקים גוף פיקוח על עבודת העובדים הסוציאליים. לטענתו, גברים עוברים השפלות לטובת הנשים בכל הקשור למשמורת על הילדים

בזמן שהעובדים הסוציאליים נאבקים להעלות את שכרם, הוגשה אתמול (רביעי) עתירה לבג"ץ בדרישה להקים מערך פיקוח על העובדים הסוציאליים במשרד הרווחה. לטענת העותר, אב בן 34 מתל אביב, העובדים הסוציאליים מונעים מאלפי גברים להיפגש עם ילדיהם. העותר טוען כי לא נפגש עם בנו בן החמש כבר שנתיים, ובעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד חיים ארבל, נטען כי העובדות הסוציאליות מעניקות משמורת זמנית באופן כמעט אוטומטי לאמהות, בעוד שהאבות הפרודים "נאלצים לפגוש את ילדיהם רק ב'מרכזי קשר' תחת פיקוח".

בעתירה נטען כי ההחלטה להעניק משמורת לאמהות נעשית ללא בדיקה מעמיקה, בעוד שכנגד האבות נאספים "רסיסי מידע" שליליים, והם נאלצים להתרפס בפני העובדות הסוציאליות כדי שיאפשרו להם להיפגש עם ילדיהם.

העותר טוען כי העובדות הסוציאליות חורגות מסמכותן, מתעמרות באבות ומשפילות אותם, וכתוצאה מכך "הופכות את הילדים לבני ערובה במאבקים כלכליים בין ההורים". האב דורש להקים גוף חיצוני שיפקח על הנעשה בתחום, ולהגדיר קריטריונים לגבי המושג "טובת הילד". עוד נדרש כי מסקנות ועדה שהקים משרד הרווחה לפני חמש שנים ייושמו כעת, כדי לפתור את שאלת המשמורת במקרים בהם אין הסכמה בין ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully