וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניאונים עצובים: ביקור ברובע הבילויים בטוקיו

שליח וואלה! בטוקיו ערך ביקור בשינג’וקו וגילה כי חיי הלילה של בירת יפן רחוקים מלחזור לשגרה - אבל רבים בכל זאת עוצרים לדרינק אחרי העבודה: ”צר על ההרוגים, אבל זאת מסורת”

רובע שינג'וקו, ממערב למרכז טוקיו, הוא אחד הצמתים המרכזיים בעיר בשעות היום, ואחד מאיזורי הבילוי המרכזיים בערב - לצעירים ולמבוגרים. ביקור במקום עם רדת החשיכה מגלה כי חיי הלילה בטוקיו עוד רחוקים מחזרה לשגרה - אבל הם גם בהחלט לא גוועו לחלוטין. הדרך לשינג'וקו גם מתייקרת הערב, לאחר שנהגי המוניות הקפיצו את המחירים ב50-70 ין בממוצע לנסיעה, עקב המחסור בדלק.

אורות הניאון ברובע דולקים רק בחלקם, ולמעט מסעדות אחדות רוב העסקים עובדים על חצי תכולה. קארה אבה סאן, אחד מבעלי הפאבים, אינו מתרגש מהשפעות האסון על טוקיו. "לא הקרינה מפחידה אותי, ולא העסקים החלשים", הוא אומר. "אני יודע שכבר בשבוע הבא אנשים יחזרו לבלות".

אבל יש גם רבים שלא מחכים לשבוע הבא. כמו גברים יפנים רבים שנוהגים לצאת לשתות לאחר סיום יום העבודה, כך גם סאני ג'י, צעיר שעובד במיזם היי-טק משפחתי. "לא משנה לנו כמה אנשים יש ברובע", הוא אומר. "אנחנו מגיעים לכאן בסוף יום העבודה מפני שמדובר במסורת". הוא ממהר להדגיש: "צר לי על כל אלה שמצאו את מותם".

כמו רוב תושבי טוקיו, גם הוא וחבריו תרמו כסף במסגרת המגבית הממשלתית שנערכה לטובת נפגעי אסון הצונאמי. רוב האנשים הפרטיים תורמים בין 1,000 ל-2,000 ין, בעוד עסקים תורמים עד 5,000 ין (1,000 ין הם כ-12 דולרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully