וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 חודשי מאסר לצעיר שדרס אישה למוות ונמלט

קובי מנדל

16.3.2011 / 17:03

50 חודשי מאסר נגזרו על נער בן 17 מכפר בצפון שנהג במהירות מופרזת, איבד שליטה על רכבו, פגע במספר הולכות רגל והוביל למותה של אחת מהן. אח"כ הוא נמלט מהמקום. "זה זלזול בחיי אדם"

בית המשפט לנוער בבית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) 64 חודשי מאסר על נער בן 17 מאחד הכפרים בצפון, שגרם להריגתה של הולכת רגל ולפציעתן של מספר נשים נוספות. כמו כן, הורשע הנער בהפקרה, בנהיגה ללא רישיון ובמספר עבירות נוספות. מתוך עונש המאסר שנגזר עליו, ירצה הנער 50 חודשי מאסר בפועל, וייאסר עליו להחזיק ברישיון נהיגה למשך 15 שנים.

התאונה אירעה בחודש פברואר 2009 בזמן שהצעיר נהג במהירות גבוהה בכביש פנימי בכפר מנדא. הוא סטה מנתיב נסיעתו ועלה על המדרכה, עליה עמדו מספר נשים: אמירה זידאן, שנהרגה מפגיעת המכונית, מהא זידאן ואבתהאל דראג'מה. יחד איתן היו במקום גם כמה מילדיהן הקטנים. כתוצאה מהפגיעה, נפלה זידאן על המדרכה ודראג'מה הועפה למרחק רב ונפצעה.

על פי כתב האישום, הצעיר לא עצר את רכבו כדי להגיש עזרה להולכות הרגל שנפגעו, אלא המשיך בנסיעה ישירה לעבר ביתו, שם הוא נטש את הרכב.

בין היתר, ציינה השופטת צילה קינן בעת מתן גזר הדין, כי "מדי יום אנו עדים לנגע ההשתוללות בדרכים, המקפחת את חייהם של קורבנות חפים מפשע". לדבריה, היותו של הנאשם "קטין, שמעולם לא קיבל רישיון נהיגה, היא נסיבה מובהקת לחומרה המבטאת זלזול הן בחיי אדם והן בחוק (...) שמסכנת את הציבור ועוברי אורח תמימים, כפי שלצערנו, התרחש בסופו של יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully