וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור קל נוסף במצבו של ח"כ בן אליעזר

אריאל נוי

16.3.2011 / 14:52

לאחר שהתעורר ואף שוחח עם משפחתו, חל שיפור קל נוסף במצבו של ח"כ בנימין בן אליעזר, שאושפז לפני כשבועיים בשל דלקת ריאות. הוא צפוי להישאר בביה"ח לפחות לעוד שבוע מנוחה נוסף

בית החולים אסף הרופא מסר בצהרייים (רביעי) כי חל שיפור קל נוסף חל במצבו של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר, המאושפז זה שבועיים בשל דלקת ריאות חריפה.

לפני מספר ימים סיפרו מקורביו כי בן אליעזר החל לשוחח עם משפחתו וחבריו היושבים לצדו בבית החולים. על אף שמצבו יציב ומשתפר, מבית החולים נמסר כי הוא עדיין חלש וזקוק לשבוע מנוחה נוסף.

בן אליעזר אושפז, בשל דלקת ריאות חריפה בה לקה. במהלך אשפוזו החריף מצבו, ולמספר ימים הוא אף הורדם והונשם. מומחים העריכו אז כי נשקפת לחייו סכנה של ממש.

"ישנם סיכונים רבים", הצהיר אז מנהל בית החולים מעייני הישועה, פרופ' מוטי רביד. "הוא לא צעיר ולא רזה, והוא גם חווה התקף לב לפני מספר שנים. הוא בהחלט נמצא בקבוצת סיכון". עם זאת, כאמור, מאז שהתעורר חל שיפור ניכר במצבו.

רבים במערכת הפוליטית ייחלו להחלמתו של בן אליעזר. "מפלגת העבודה זקוקה לו עכשיו במיוחד", אמרה ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), והוסיפה כי "אני מתפללת להחלמתו ומקווה שישוב אלינו במהרה. הוא אדם רב זכויות". גם יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, הביע דאגה לשלומו של בכיר המפלגה ואמר, "מאחלים לו בריאות ושיחזור אלינו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully