וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 2 הרוגים בהפצצת מתקן של חמאס ברצועה

ניר יהב, יהושע בריינר ורמי שני

16.3.2011 / 11:23

חיל האוויר תקף יעדי טרור במרכז רצועת עזה, בתגובה לירי קסאם שנפל הבוקר בשטח ישראל. לדברי הפלסטינים, שני פעילי הזרוע הצבאית של חמאס נהרגו בתקיפה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט, קריינות: אביב אברמוביץ')

כלי טיס של חיל האוויר תקפו היום (רביעי) שני יעדים במרכז רצועת עזה. לדברי מקורות פלסטינים, כתוצאה מהתקיפה נהרגו עדנאן אשתיווי ורסאן אבו עמרו - פעילים בזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם.

מספר לא ידוע של בני אדם נפצעו במתקפה. הפלסטינים טוענים, כי אחד מיעדי התקיפה היה מתקן אימונים של חמאס מדרום לעיר עזה שנקרא "אבו ג'ראד" ליד חורבות ההתנחלות נצרים. עדי ראייה סיפרו עוד כי כתוצאה מהתקיפה פרצה שריפה במתקן שהותקף.

דובר צה"ל מסר, כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. בהודעה מטעם דו"צ גם נאמר, כי "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל היום. צה"ל לא יסבול את המשך הימצאותם של יישובי עוטף עזה תחת אש. צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה נגד כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

בשעה 6:00 בבוקר נורתה רקטת קסאם לעבר שטח ישראל. היא התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully