וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון עם האחים סודמי: יורשעו בהריגה ולא ברצח

גלעד גרוסמן ורמי שני

16.3.2011 / 0:02

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם האחים סודמי, לפיו הם יורשעו בהריגת הילד לאון קלנטרוב בן ה-7, אך לא ברצח. הצדדים יעתרו לגזור על השניים 20 ו-17 שנות מאסר. האב: פנטזיה של העו"ד

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם האחים נאור ואדיר סודמי, לפיו השניים יורשעו בהריגתו של הילד לאון קלנטרוב בן ה-7 לפני כשנה, והצדדים יעתרו לגזור עליהם 20 ו-17 שנות מאסר. בנוסף, הצדדים יעתרו לבית המשפט, שיגזור עילהם שנתיים מאסר בגין עבירות מין שיוחסו להם ביחס לשבעה קטינים נוספים.

משפחת קלנטרוב לא עודכנה על ההסדר המסתמן, והגיבה אמש (שלישי) בזעם על הדברים. "אין שם עסקה", אמר ארתור קלנטרוב, אביו של לאון. בפרקליטות סירבו להתייחס לפרסומים אודות העסקה.

גופתו של קלנטרוב נמצאה בתחילת ינואר אשתקד בביתם של האחים סודמי. לאחר חקירה הוגש כתב האישום המקורי נגד שני האחים מבני עי"ש, לאחר שנקבע כי הם כשירים לעמוד לדין. כתב האישום ייחס להם עבירת רצח, ונטען בו כי השניים פנו ללאון והציעו לו להתלוות אליהם לביתם כדי לשחק, בשעה שאמם ישנה בחדרה. מכתב האישום עולה כי בשלב זה הם ביצעו בו מעשים מגונים, ואז חנקו אותו. לאחר מכן עטפו האחים את גופתו של לאון והכניסו אותה לארגז המצעים מתחת לאחת המיטות בחדרם.

במענה לכתב האישום, טענו האחים כי נאור פגש את לאון לבדו, ללא אחיו, והשניים הלכו לבית משפחת סודמי כאשר האם ישנה בבית. בין השניים התפתח ויכוח הנוגע למשחק במחשב, ובשלב מסוים החל לאון לצעוק. לטענת ההגנה, הניח נאור את ידו על פיו של לאון כדי שלא ירעיש ויעיר את אימו. לאון סבל מליקוי נשימתי והיה חולה מאוד, ובהגנה טענו כי כשנאור הניח את ידו על פיו - הוא מת, על אף ניסונותיו של נאור לבצע בו החייאה. נאור הוסיף כי פחד שהגופה תדיף ריח רע ולכן עטף אותה בשמיכה. לטענתו, הבגדים של לאון הפריעו לו לעשות זאת, ולכן הפשיט אותו. גופו העירום של לאון עורר אותו מינית ולכן, לטענתו, נמצא ה-DNA שלו בזירה. הטענה הזאת, בנוסף לקשיים ראייתיים נוספים שהתגלו במהלך המשפט, הובילו לחתימה על הסדר הטיעון.

אביו של לאון, ארתור קלנטרוב הגיב בכעס על הפרסומים אודות העסקה. "הרוצחים אמורים להיות בכלא עד סוף החיים שלהם", אמר לוואלה! חדשות. "אין שום עסקה ואין על מה לדבר. זו פנטזיה של עורך הדין שלהם".

(עדכון ראשון: 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully