וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כו ותראו: ערוץ יוטיוב אישי נפתח לכל הח"כים

פנחס וולף

15.3.2011 / 17:50

120 חברי הכנסת מגיעים לאתר הוידאו יוטיוב. לחברי הכנסת נפתח ערוץ אישי באתר, שיאפשר להם לשפר את הקשר עם הבוחר. יו"ר הכנסת ריבלין: "נקיים דיאלוג ישיר עם הציבור"

הכנסת מתחברת ליוטיוב: בטקס חגיגי הושקו היום (שלישי) במשכן ערוצי יוטיוב ייחודיים לחברי הכנסת, ובראשם ערוץ יושב ראש הכנסת. לאחר הטקס השתתפו הח"כים בסדנאות מקצועיות להקמה וניהול שוטף של ערוץ יוטיוב. מחר יופיעו הערוצים בעמוד הבית של יוטיוב בישראל, הזוכה לכמיליון וחצי צפיות מדי יום.

פתיחת ערוצי יוטיוב רשמיים לכנסת ולח"כים היא חלק מהטמעת טכנולוגיות רשת האינטרנט - ובפרט הרשת החברתית - במשכן. המהלך מתאפשר הודות לשיתוף פעולה עם חברת גוגל ישראל.

לחכ"ים הוסבר כי התוכנות החברתיות של יוטיוב מאפשרות למשתמשים לדרג את הסרטונים בערוצים, לדון בהם בהערות טקסט ובתגובות וידאו, וכן להעלותם בלחיצת כפתור לאתרי רשתות חברתיות כדי לאפשר למשתמשים נוספים להיחשף אליהם. בנוסף, יוטיוב, עם כ-450 מיליון משתמשים ברחבי העולם, יאפשר לנבחרי הציבור לתקשר עם קהלים רבים גם מחוץ למדינת ישראל.

חברי הכנסת ייהנו מכמה פונקציות ייחודיות בערוצי היוטיוב שלהם: מיתוג ויזואלי של הכנסת, ערוץ רשמי בעיצוב זהה לכלל הח"כים וקישור נוח ופשוט לעמודי הח"כים באתר הכנסת.

"הכנסת נכנסת לעידן חדש", אמר יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין. "שיתוף הפעולה עם גוגל מאפשר לקרב את פעילות בית המחוקקים לציבור הישראלי באמצעות רשת האינטרנט. מעתה יוכלו חברי כנסת לשלב תכני וידאו בערוץ רשמי שיפתחו, ולקיים באמצעותו דיאלוג ישיר עם הציבור אשר יעשיר את פעילותם ואת שליחותם הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully