וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ערד היכה את חברו וגרם למותו מהתקף לב

רמי שני

15.3.2011 / 14:33

אלכסי שולמן הורשע בהריגת חברו פיוטר גויכמן לאחר שבמהלך קטטה, גרמו המהלומות אותן הנחית על גויכמן ללחץ נפשי אשר הביא בסופו של דבר לאירוע לבבי ולמותו של גויכמן

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, הרשיע היום (שלישי) את אלכסי שולמן בגרימת מותו של פיוטר גויכמן, בן 66 במותו. השניים הכירו אחד את השני כבר בעיר מגוריהם הקודמת, טשקנט, שבאוזבקיסטן. ביוני 2006 התפתח בין השניים ויכוח בדירתו של אחד מהם. הוויכוח גלש לעימות אלים, במהלכו נפגע גויכמן קשות, איבד את ההכרה ומת.

שופט בית המשפט המחוזי יורם צלקובניק קבע, כי שולמן יואשם בהריגה, בגלל מצבו הבריאותי של קרבנו שהחיש את ההידרדרות במצבו הבריאותי לאחר המהלומות שספג וגרם למותו: "המכות שהיכה הנאשם את המנוח, והפצעים שהנאשם גרם לו, החישו את מותו של המנוח במנגנון של הלם אמוציונאלי על רקע מחלת לב כרונית, כמתואר. בנסיבות אלה, הנאשם גרם במעשה אסור למותו של המנוח", כתב צלקובניק בהכרעת הדין.

"על פי הראיות שהובאו, הגעתי לכלל מסקנה, כי המנוח מצא את מותו עקב מעשיו האלימים של הנאשם והחבלות הקשות שגרם למנוח, שיצרו אצלו מצב של דחק נפשי, והביאו למותו עקב כשל לב, על רקע מחלת הלב ממנה סבל", הוסיף השופט. גזר דינו של שולמן יינתן במועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully