וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ למתגייסים: "אין ברירה אלא להמשיך להילחם"

יהושע בריינר

15.3.2011 / 11:17

רא"ל בני גנץ נפגש בבקו"ם עם מתגייסים לחטיבת כפיר, התייחס לפיגוע ה"מתועב ונפשע" באיתמר ודיבר על המאמצים לשחרור שליט: "אנו לא פועלים בהדממות, אלא ע"י פעילות רצופה"

קובי אליהו

"שלום, שמי בני ואני הרמטכ"ל, ברוכים הבאים לצה"ל", כך פתח הבוקר (שלישי) רב-אלוף בני גנץ את ביקורו בבסיס קליטה ומיון בתל השומר בעת שנפגש עם מתגייסים לחטיבת כפיר. גנץ אמר למתגייסים כי "אתם מתחילים פרק משמעותי בחייו של כל אזרח. אנו במציאות מאתגרת מבחינה ביטחונית והמדינה חייבת צבא דרוך ומוכן בכל נקודת זמן".

גנץ הוסיף כי "ישראל חפצה בשלום וכדי שיהיה פה שקט צריך לדעת לשמור עליו. יש אויבים שמנסים להתעצם ולפגוע. רק בשישי האחרון קיבלנו תזכורת ברצח הנתעב באיתמר ואנו יודעים שלפעילות שלנו יש מחיר והוא מחיר כואב. אני ער לאתגרים הביטחוניים שעל הכואב שבהם קיבלנו תזכורת באירוע באיתמר. זה אירוע רצחני מתועב ונפשע, אירוע מקומי ולא ניתן לשום דבר להרוס את הביטחון".

עוד אמר הרמטכ"ל למתגייסים כי "חשוב שנזכור שאין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם ויש לנו עם מי לעשות את זה. אנו מתמודדים עם ארגוני הטרור ועם ניסיונות ההברחה כל הזמן. אנו ממשיכים לפעול לשחרורו של גלעד שליט במודיעין ובדברים שהשתיקה יפה להם. אנו עוסקים בנושא הזה כל יום במספר היבטים". על השאלה האם יפסיק את עיסוקיו למשך חמש דקות למען החייל החטוף גלעד שליט, השיב הרמטכ"ל כי "זה עניין בין אדם לעצמו. איננו פועלים על ידי הדממות אלא על ידי פעילות רצופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully