וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל ביקור השר כחלון אצל ג'ונתן פולארד

15.3.2011 / 0:03

משפחתו של המרגל הישראלי ביטלה את הביקור בשל מצבו הרפואי. רעייתו, אסתר: "הוא כל כך חלש, אחרי כמעט 26 שנות מאסר, שאני מתפללת כל יום, שאלוקים ייתן לו את הכוח לשרוד"

ביקורו של השר משה כחלון אצל ג'ונתן פולארד בוטל, בשל מצבו הרפואי של פולארד. אסתר פולארד, אשתו של המרגל הישראלי, אמרה אתמול (שני) כי "הוא קיווה עד הרגע האחרון שיהיו לו הכוחות לביקור הזה. הוא מאוד רצה להעביר דרך השר כחלון מסר אישי לראש הממשלה ולבקש ממנו לפעול במהירות האפשרית למען שחרורו. מצד אחד אנו מנסים להיות מעודדים מכך שיותר ויותר בכירים אמריקאים קוראים לשחרורו המיידי, אך מצד שני יהונתן כל כך חלש, אחרי כמעט 26 שנות מאסר, שאני מתפללת כל יום שאלוקים ייתן לו את הכוח לשרוד".

אסתר פולארד הוסיפה ואמרה כי "כל כך הרבה שנים אנחנו מחכים לרגע שבו הסיוט הזה ייגמר, אני מתחננת בפני ראש הממשלה: אתה יודע יותר טוב מכולם מה צריך לעשות כדי להציל את בעלי, אנא עשה זאת במהירות האפשרית ותשיב אותו הביתה בריא ושלם".

הביקור של כחלון היה אמור להיות ביקור ראשון מזה שנים של שר ישראלי אצל המרגל המוחזק בכלא האמריקאי. מקורבי פולארד העריכו כבר לפני כמה ימים כי הביקור יבוטל. לדבריהם, "ג'ונתן אושפז לאחרונה מספר פעמים, ואף נותח".

(דיווח ראשון: 21:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully