וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר צ'ק: אייל שני יעביר מיליוני שקלים לנושיו

גלעד גרוסמן

15.3.2011 / 0:09

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי על השף אייל שני לשלם לנושיו 1.45 מיליון שקל ומחצית מהכנסותיו מתוכניות טלוויזיה בשנתיים הקרובות. "על בית המשפט לשלוח מסר ציבורי"

השף אייל שני ישלם לנושיו 1.45 מיליון שקל ומחצית מההכנסות שירוויח מתוכניות בטלוויזיה במהלך השנתיים הקרובות. כך קבעה אתמול (שני) סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך. הצעת ההסדר שהוצגה לבית המשפט, עליה הסכימו מרבית נושיו של שני, היתה שהוא ישלם לנושים 1.45 מיליון שקל, שמכסים כ-35% מהחובות אותם צבר במהלך קריירת המסעדנות שלו. השופטת אלשייך קבעה כי לא ניתן לקבל את ההסכם, ולכן חייבה את שני לשלם לנושים בנוסף 50% מהכנסותיו העתידיות מתוכניות טלוויזיה בשנתיים הקרובות.

השופטת כתבה בפסק הדין כי מדובר במקרה שעוסק באדם "בעל כושר השתכרות יוצא דופן בגובהו ואשר צפויים לו בעתיד הקרוב חוזים במסגרתם יוכל לשלשל לכיסו כמות נכבדה עד מאוד של כספים". היא הוסיפה שהעובדה שמדובר באדם מפורסם, "שלמהלכיו ולדרך בה מטפל הדין בעניינו ישנה חשיפה והשלכה ציבורית ברורה". היא הבהירה שעל בית המשפט לשלוח מסר ציבורי, "אשר יש לו השלכות מרחיקות לכת בכל הנוגע להתנהגות ולאורח שבו עשויים חייבים עתידיים פוטנציאליים וכלכל את צעדיהם".

עוד כתבה השופטת, כי קיימות תהיות לגבי התנהלותו של שני, וכי הסדר מקל עמו "יוצר מסר מזיק הנקלט היטב בציבור. מסר לפיו חייב שהוא מתוחכם 'ומוצלח' די הצורך יכול לתעתע בדין ובנושים ולהוסיף לחיות ברמת חיים גבוהה ביותר הן במהלך פשיטת הרגל והן לאחריה".

(דיווח ראשון: 21:19)

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully