וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של בן אליעזר, משוחח עם משפחתו

אריאל נוי

14.3.2011 / 12:04

עשרה ימים אחרי שאושפז בשל דלקת ריאות, גורמים בביה"ח מוסרים כי מצבו של חבר הכנסת השתפר, וכי לא נשקפת סכנה לחייו. עם זאת, הוא עדיין חלש, ויישאר באשפוז למשך שבוע נוסף

שיפור חל במצבו של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר, ולא נשקפת, לפי שעה, סכנה לחייו – כך נמסר הבוקר (שני) מבית החולים אסף הרופא בראשון לציון. מקורביו סיפרו כי בן אליעזר, המאושפז מזה עשרה ימים בבית החולים בשל דלקת ריאות חריפה, החל לדבר עם משפחתו וחבריו היושבים לצד מיטתו. על אף שמצבו יציב ומשתפר, מבית החולים נמסר כי הוא עדיין חלש וזקוק לשבוע מנוחה נוסף. כמו כן, הוא יישאר לפי שעה במחלקה לטיפול נמרץ.

בן אליעזר אושפז, כאמור, לפני כעשרה ימים, בשל דלקת ריאות חריפה בה לקה. במהלך אשפוזו החריף מצבו, ולמספר ימים הוא אף הורדם והונשם. מומחים העריכו אז כי נשקפת לחייו סכנת חיים של ממש. "יש לו סיכונים רבים", הצהיר מנהל בית החולים מעייני הישועה, פרופ' מוטי רביד. "הוא לא צעיר ולא רזה, והוא גם חווה התקף לב לפני מספר שנים. הוא בהחלט נמצא בקבוצת הסיכון". עם זאת, כאמור, מאז שהתעורר חל שיפור ממשי במצבו.

רבים במערכת הפוליטית התפללו בימים האחרונים להחלמתו של בן אליעזר. "מפלגת העבודה זקוקה לו עכשיו במיוחד", אמרה ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), והוסיפה כי "אני מתפללת להחלמתו ומקווה שישוב אלינו במהרה. הוא אדם רב זכויות". גם יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, הביע דאגה לשלומו של בכיר המפלגה ואמר "מאחלים לו בריאות ושיחזור אלינו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully