וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשר טרי": שיא למערך הלוחם בגיוס מרץ 2011

יהושע בריינר

14.3.2011 / 0:00

עם גיוסם של טירוני גולני, יצא לדרך גיוס מחזור מרץ 2011. בצה"ל גאים בכך ש-80% מהכשירים לכך, ביקשו לשרת כלוחמים - שיא כל הזמנים. ראש אכ"א מרוצה: "זהו תוצר של פעילות מתמשכת"

גיוס מחזור של מרץ 2011 החל אמש (ראשון), עם גיוסם של טירוני גולני בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר. בצה"ל מציינים כי בגיוס הנוכחי נרשם השיעור הגבוה בכל הזמנים של מתגייסים המבקשים לשרת כלוחמים: על פי נתוני אגף כוח האדם בצה"ל, 79.5% מכלל הכשירים לשרת ביחידות השדה ביקשו לשרת כלוחמים, לעומת 75% במרץ אשתקד, ו-73.3% בגיוס מרץ 2009. בצה"ל גאים גם לציין כי 100% מהמשובצים ליחידות השדה שובצו לאחת משלוש העדיפויות הראשונות שלהם.

עוד עולה מהנתונים, כי 54.7% מהמתגייסים ביקשו לשרת בעדיפות ראשונה באחת מחטיבות חיל הרגלים, זאת לעומת 51.3% בגיוס מרץ אשתקד. כמו כן, במחזור גיוס זה ייפתחו לראשונה שתי מסגרות שירות חדשות בעבור חרדים תומכי לחימה – אלה יוכלו לשמש גם כנהגי ביטחון שוטף ומפעילי ציוד מכני הנדסי.

ראש אגף כוח האדם בצה"ל, אלוף אבי זמיר, אמר עם פתיחת הגיוס כי "העלייה המרשימה במוטיבציה של הנוער לשרת בתפקידי לחימה אינה עניין מקרי. זהו תוצר של פעילות מתמשכת המהווה שילוב זרועות של צה"ל והחברה הישראלית, וחשוב להמשיך ולהעצים פעילות זו, מתוך מחויבות עמוקה לתפישת 'צבא העם', נמשיך לעסוק בשילוב אוכלוסיות רבות ככל הניתן בשירות בצה"ל".

(עדכון ראשון: 22:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully