וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שרגם את יו"ר עמותת אלעד ל-8 חודשי מאסר

13.3.2011 / 14:52

מוחמד שרף יידה אבנים לעבר רכבו של דוד בארי בסילוואן, שניסה בתגובה לדרוס אותו ואת חבריו. במסגרת הסדר טיעון הוא הורשע רק בעבירה של סיכון אדם בנתיב תחבורה ונשלח ל-8 חודשי מאסר

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר הבוקר (ראשון) שמונה חודשי מאסר על מוחמד שרף, שיידה אבנים לעבר רכבו של מנכ"ל עמותת אלעד, דוד בארי, בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. שרף הורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, ובפועל יירצה רק שלושה חודשי מאסר. העמותה שבראשה עומד בארי, אלעד, פועלת "לחיזוק הקשר היהודי אל ירושלים", ובפרט ל"חיזוק הנוכחות היהודית בסילוואן".

שרף, תושב סילוואן בן 22, יידה בחודש אוקטובר אשתקד אבנים לעבר רכבו של בארי, יחד עם מספר צעירים נוספים. בתגובה, ניסה בארי לדרוס כמה מהם לעיני מצלמות שתיעדו את האירוע. כשבוע וחצי לאחר התקרית הוגש כתב אישום נגד שרף, בו הוא הואשם בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וחבלה במזיד.

רכב ישראלי דרס שלושה ילדים פלסטינים שיידו אבנים בסילוואן. מגד גוזני
תיעוד הרגע בו דרס בארי את הילדים שטען כי יידו לעברו אבנים/מגד גוזני

בכתב האישום נטען כי סמוך לצומת "השרוף" בשכונה, החלו צעירים רבים, כמה מהם רעולי פנים, להשליך אבנים לעבר הרכב בו נסעו בארי ובנו בן ה-14. בארי סיפר בחקירתו במשטרה כי נקלע למארב וניסה להסיט את רכבו, אז פגע בשני ילדים, בני 10 ו-11, שנפצעו באורח בינוני.

במסגרת הסדר הטיעון נמחק אחד מסעיפי האישום. הפרקליטות ביקשה לגזור על שרף 10 חודשי מאסר, ומנגד ביקש שרף מבית המשפט להתחשב בתקופת שריצה מאז מעצרו הראשוני באוקטובר, כדי שיוכל לשוב לספסל הלימודים. בעקבות התערבות בית המשפט, הגיעו הצדדים לעונש מוסכם של שמונה חודשי מאסר, מתוכם כאמור כבר ריצה שרף חמישה חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully