וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של בן אליעזר: התעורר ונושם בעצמו

אריאל נוי

11.3.2011 / 22:39

בית החולים אסף הרופא הודיע כי חל שיפור במצבו של ח"כ בנימין בן אליעזר המאושפז במקום זה כשבוע בשל דלקת ריאות בה לקה. על פי ההודעה, בן אליעזר התעורר ונותק ממכונת ההנשמה

ח"כ בנימין בן אליעזר (עבודה) המאושפז זה כשבוע בבית החולים אסף הרופא בשל דלקת ריאות בה לקה, התעורר והוא נושם כעת בכוחות עצמו. כך נמסר מבית החולים.

בימים האחרונים החליטו הרופאים להרדים ולהנשים את בן אליעזר בשל חומרת מצבו, וכעת כאמור הוא התעורר ונותק ממכונת ההנשמה. בן אליעזר עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים.

בימים האחרונים היה קיים חשש לחייו של בן אליעזר. מנהל בית החולים מעייני הישועה פרופ' מוטי רביד, אמר לוואלה! חדשות לפני מספר ימים כי לבן אליעזר יש סיכויים לא גבוהים להחלים. "יש לו סיכונים רבים", הצהיר רביד. "הוא לא צעיר ולא רזה, והוא גם חווה התקף לב לפני מספר שנים. הוא בהחלט נמצא בקבוצת הסיכון. תמיד יש סיכוי שהוא לא יתאושש, במיוחד שמדובר באדם שהוא מונשם".

רבים במערכת הפוליטית התפללו בימים האחרונים להחלמתו של בן אליעזר. "מפלגת העבודה זקוקה לו עכשיו במיוחד", אמרה לוואלה! חדשות ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), והוסיפה כי "אני מתפללת להחלמתו ומקווה שישוב אלינו במהרה. הוא אדם רב זכויות". גם יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, הביע דאגה לשלומו של בכיר המפלגה ואמר "מאחלים לו בריאות ושיחזור אלינו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully