וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: עו"ד ישראלית ביקרה את המהנדס החטוף

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.3.2011 / 10:04

בחמאס טוענים כי המוסד הוא שחטף את המהנדס הפלסטיני הבכיר בתחנת הכוח בעזה, שנעלם באוקראינה. לדברי הארגון הוא מוחזק בבית כלא באשקלון

פרשת דיראר אבו-סיסי, המהנדס הפלסטיני הבכיר בתחנת הכוח בעזה, שנעלם באוקראינה ממשיכה לעורר תהודה: אמש (חמישי) האשימה סוכנות הפליטים של האו"ם את ישראל בחטיפתו, והיום מצטטים בחמאס מקורות משפטיים, שמסרו כי אבו סיסי נמצא בבית הכלא באשקלון.

"הספקות שהתעוררו עם היעלמותו של אבו סיסי בעניין מעורבותו של המוסד בחטיפתו - התבהרו לאחר שעורכת דין ישראלי ביקרה אותו בבית הכלא באשקלון", הוסיפו. לטענת הארגון, המוסד העביר את אבו סיסי לישראל יממה לאחר שנחטף ברכבת באוקראינה, בעת שהיה בדרכו לפגוש את אחיו יוסוף, אשר לא ראה אותו 15 שנה, בקייב.

לפני מספר ימים שיגר שר הפנים בממשלת חמאס, פתחי חמאד, איגרת לעמיתו האוקראיני הגנרל אנטולי פולדימירופיש מאגילוף, בדרישה לנקוט צעדים דחופים "כדי לברר לאן נעלם אבו סיסי, להבטיח את שלומו ולהשיבו למשפחתו ולמולדתו".

גם אשתו של אבו סיסי, ורוניקה בת ה-31, האשימה את המוסד הישראלי בחטיפת בעלה, במטרה לדבריה לפגוע בפעולת תחנת הכוח בעזה, בה עובד בעלה. בראיון קצר שהעניק לאתר של אל-ג'זירה אמרה: "במהלך 12 השנים שאנחנו חיים ברצועת עזה, ציפיתי שיום אחד בעלי ייעלם. זאת משום שאנו מכירים את הברבריות של ישראל. יחד עם זאת, מעולם לא תיארתי לעצמי שבעלי ייעלם בארצי הבטוחה, אוקראינה". במקביל דיווחה סוכנות הידיעות העזתית "ספא" מפי מקורות המוגדרים 'מהימנים' כי אבו סיסי נמצא בבית הכלא באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully