וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמת נסיעות אולמרט: "לא התערבתי בכספים"

10.3.2011 / 21:41

לאחר שהעידה כי הוציאה חשבוניות כפולות, אמרה היום מתאמת רחל מור כי לא הייתה מעורבת בנושאים הכספיים. "עדה עם זיכרון סלקטיבי נוחה מאוד לתביעה ומעלה סימני שאלה"

"לא הייתי מעורבת בנושאים הכספיים של נסיעותיו של אולמרט לחו"ל" - כך הודתה היום (חמישי) רחל מור, מי ששימשה כמתאמת הנסיעות של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לפני כ-15 שנה, בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים.

אתמול, כאשר נחקרה על ידי התובע אורי קורב, סיפרה מור כי היו מקרים שבהם הוציאה חשבוניות למספר ארגונים עבור אותה טיסה. מור אף העידה כי היו מקרים בהם אולמרט טס למספר ערים בחו"ל, ובכל מקום חויב הארגון שלבקשתו הגיע, בתשלום כרטיס הטיסה מישראל.

היום, במהלך החקירה הנגדית, תהתה פרקליטתו של אולמרט, עו"ד נוית נגב, מדוע עד אתמול מור לא סיפרה כי כל אחד מהארגונים חוייב במקביל על כרטיס טיסה הלוך ושוב וכן על הלינה במלון, דברים שלא נאמרו בחקירותיה במשטרה קודם לכן. מור לא השיבה על כך, אולם הודתה במהלך החקירה כי במסגרת תפקידה לא ידעה כיצד מתנהל הצד הכספי של הנסיעות, ואמרה כי היא אינה זוכרת לאיזה אירועים של אלו ארגונים אולמרט נסע, ולכמה ארגונים נסע בכל פעם.

"שוב אנחנו נתקלים במשפט זה בעדה של התביעה עם זיכרון סלקטיבי מאוד. כשהתובע חוקר אותה היא זוכרת דברים שקרו לפני 15 שנה, שמעולם לא אמרה לפני כן לאף אחד, ושסותרים דברים שאמרה למשטרה. כשההגנה חוקרת אותה, פתאום היא לא זוכרת כלום - אפילו דברים שקרו בשבוע האחרון", אמר דוברו של אהוד אולמרט, אמיר דן, שהוסיף כי "זו לא הפעם הראשונה במשפט זה, שעדי תביעה מגיעים לעדות עם זיכרון סלקטיבי שנוח לתביעה. עובדה זו בהחלט מעלה סימני שאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully