וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילי פריאל תואשם בשבוע הבא בהעסקת עובדת זרה

גלעד גרוסמן

10.3.2011 / 21:00

מחלקת התביעות ברשות ההגירה צפויה להגיש בשבוע הבא כתב אישום נגד אשת שר הביטחון בגין העסקת עובדת זרה שלא כחוק. אם תורשע, היא צפויה להיקנס ב-100,000 שקלים

אשתו של שר הביטחון אהוד ברק, נילי פריאל, צפויה להיות מואשמת בהעסקת עובד זר שלא כחוק, כך נמסר הערב (חמישי) מרשות ההגירה. בתחילת השבוע הבא תגיש מחלקת התביעות של רשות האוכלוסין וההגירה כתב אישום לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד פריאל בגין העסקה לא חוקית של עובדת זרה.

אם תורשע, עלולה פריאל להיקנס בסכום של 100,000 שקלים. ברשות ההגירה אמרו כי שנת 2011 תהיה שנת אכיפה אינטנסיבית נגד מעסיקים של עובדי זרים בניגוד לחוק וכי ברשות לא נוקטים איפה ואיפה ואף אחד אינו מעל החוק.

העסקת העובדת הזרה ביתם של הזוג במגדלי אקירוב בתל אביב נחשפה על ידי כתבת קול ישראל, כרמלה מנשה, בדצמבר 2009. בתום כמעט שנה של חקירה, הורה היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, על סגירת תיק החקירה מחוסר ראיות. פריאל הודתה אז בפני חוקרים מטעם משרד התמ"ת כי העסיקה עובדת פיליפינית בשם ורג'יניה ללא אישור, אך לדבריה לא ידעה פרטים מזהים נוספים אודותיה ואף לא היה בידיה מידע כיצד ניתן לאתר את העובדת או ליצור עימה קשר.

בעקבות ביקורת שהוטחה ברשויות ומידע חדש שהגיע בנושא, אותרה העובדת על ידי הפרקליטות שבמקביל דחתה הצעה של פריאל לשלם קנס עבור העסקת העובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully