וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסואה אבוטבול נעצר בחשד שהעסיק שבחי"ם

איילה חננאל

10.3.2011 / 17:01

שלושה שוהים בלתי חוקיים נמצאו במאפייה בבעלותו של העבריין פרנסואה אבוטבול בנתניה. הוא מכחיש כי הוא זה שהעסיק אותם. המשטרה: "המעסיק ייענש בהתאם"

העבריין פרנסואה אבוטבול נעצר היום (חמישי) בחשד שהעסיק שלושה פלסטינים השוהים בישראל באופן בלתי חוקי במאפייתו בנתניה. הדבר התגלה במהלך פעילות שערכו אתמול שוטרי יחידת איתן של מג"ב, אשר במסגרתה בוצע חיפוש במאפיית "הטאבון" בנתניה הנמצאת בבעלותה של משפחת אבוטבול.

כאשר השוטרים ביקשו לעצור את השלושה, הגיע למקום אבוטבול מלווה ב-15 מאנשיו, ועל פי גורמים במשטרה, ניסה להלך אימים על השוטרים ולשבש את המעצר והחקירה. בנוסף, הוא טען בפני השוטרים כי לא הוא זה שהעסיק את השלושה.

בהמשך, הגיעו לתחנת המשטרה שנים מאנשיו של אבוטבול ולקחו אחריות על העסקתם של השב"חים. הם טענו כי הדבר נעשה בלי ידיעתו של אבוטבול. במשטרת נתניה חושדים כי השניים משמשים כ"קופים" שתפקידם לקחת על עצמם את האשמה.

"יחידת 'איתן' עוסקת מזה כשנה בשמירה על בטחונו של הציבור המגיע לסעוד בעסקים שבבעלותם של ארגוני הפשע, וימשיכו בפעילותם החשובה", אמר סגן מפקד משטרת נתניה, סנ"צ פרץ רצון."אנו חוקרים כעת מי הגורם שהעסיק את השב"חים, והוא ייענש בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully