וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדור למשטרה: לבחון הסדר הטיעון לדורס הילדה

גלעד גרוסמן

10.3.2011 / 14:42

פרקליט המדינה לדור, פנה לגורמי משטרה שטיפלו במשפטו של מרק פטריק, שהורשע בדריסת הילדה שחר גרינשפן ונגזרו עליו עבדות שירות בלבד, בדרישה לקבל את התייחסותם

פרקליט המדינה, משה לדור, פנה היום (חמישי) לגורמי משטרה שטיפלו במשפטו של מרק פטריק, וביקש את התייחסותם לתיק, כדי שיוכל לבחון את פניית ארגון "אור ירוק" בנושא. פטריק הורשע בראשית השבוע, במסגרת הסדר טיעון אליו הגיע עם המשטרה, בדריסת הילדה שחר גרינשפן לפני כשנה, ונגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס בגובה אלף שקל. בתגובה לעונש, פנה ארגון "אור ירוק" ללדור, בבקשה שייבחן מחדש את הסדר הטיעון. התיק טופל על ידי יחידת תביעות של אגף התנועה במשטרה, ולא על ידי הפרקליטות.

במכתב ששלח עורך הדין יריב רגב, סגן פרקליט המדינה, נכתב כי "המאבק בתאונות הדרכים נמצא במרכז סדר היום הציבורי והוא נכלל בתוכנית העבודה של הפרקליטות". הוא הוסיף כי "הפרקליטות נאבקת על החמרה באכיפה בנושא תאונות הדרכים". עם זאת, רגב ציין כי מכיוון שמדובר בתיק שלא טופל על ידי הפרקליטות, הוא אינו יכול להגיב בשלב זה לטענות שהושמעו במכתב לגופו של עניין.

ביום שלישי פנתה עמותת "אור ירוק" ללדור וביקשה ממנו לבחון בשנית את הסדר הטיעון שנחתם עם מרק פטריק. זאת בעקבות המכתב שפירסמה ברשת הפייסבוק יעל גרינשפן, אחותה של שחר, במחאה על העונש שניתן לפטריק - קנס ועבודות שירות.

"מאחר והנאשם נהג וגרם לחבלה במצב של שכרות, אנו סבורים בכל הכבוד, כי העונש שהתבקש הינו קל מידי ואינו תואם את נסיבות האירוע כמו גם את תוצאותיו, והיה על בא כוח המדינה לדרוש עונש חמור בהרבה, ובכלל זה מאסר בפועל", נכתב בפניית העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully