וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ה"שלוכים": "קובי פרץ ברח מהדיון"

עידן אבני

10.3.2011 / 10:42

בבימ"ש השלום בעפולה נפתח שלב העדויות בתביעה שהגיש הנער אפיק כהן נגד הזמר קובי פרץ. כהן טוען כי הזמר שבחר להימנע מהגעה לדיון, כינה את משפחתו "שלוכים" במהלך טקס בר המצווה שלו

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק)

בבית משפט השלום בעפולה נפתח הבוקר (חמישי) שלב העדויות במשפט "פרשת השלוכים", שבה נתבע הזמר קובי פרץ בסכום של 100 אלף שקלים. כזכור, לפני כשנה וחצי הופיע פרץ בבר המצווה של הנער אפיק כהן מעפולה. לטענת בני משפחתו של כהן, במהלך ההופעה תועד פרץ כשהוא מכנה אותם "שלוכים".

המשפחה טענה מצדה כי פנתה בתחילה לפרץ עצמו על מנת שיתנצל בפני חתן בר המצווה, אך כיוון שלטענתם הוא סירב לעשות זאת, הם החליטו להגיש נגדו תביעה משפטית. במסיבת עיתונאים שכינס באותה תקופה, טען פרץ כי הביטוי שבו השתמש באירוע היה "שלופים". לדבריו, מדובר בכינוי שהוא וחבריו המציאו על מנת "לתאר שמחה גדולה ונשים יפות".

פרץ לא הגיע לדיון שנערך היום בבית המשפט בעפולה, אך הוא התחייב בפני השופט כי יהיה זמין לעורך דינו במהלך המשפט. פרקליטו של הנער, עו"ד דב הירש, סיפר כי מרשו ציפה בכיליון עיניים להגעתו של פרץ למשפט, אך לדבריו, הוא נאלץ לספר לו כי "קובי ברח".

אלירן כהן, אביו של הנער, אמר לפני תחילת הדיון כי "מכרנו את הרכב כדי שקובי יבוא להופיע בבר המצווה. אני מקווה שבית המשפט יקבל החלטה נכונה בפרשה העלובה הזו, שעשתה תפנית בחיים של הילד ושל כל המשפחה", האב הוסיף כי "מציקים לילד על כך בבית הספר ובשכונה והמילה 'שלוכים' הפכה לשם השני שלו". האב פנה באמצעות התקשורת לפרץ ואמר: "חבל מאוד שבחרת בדרך הזו לסגור את הפרשה ולא בדרכים של שלום. היינו בין המעריצים שלך והיית מודל לחיקוי במיוחד לאפיק. בסך הכל יכולת לבקש סליחה".

פרקליט המשפחה אמר בתגובה כי מאחר שהוגשה תביעה נגדית מצדו של הזמר, הנושא נמשך זמן רב. פרקליטיו של פרץ, עורכי הדין מיקי ראוך ועוזי מאיר טענו מנגד כי "הצענו פשרה. המשפחה דרשה בתחילה 800 אלף שקלים ולאחר מכן 100 אלף שקלים. קובי הוא יקיר העדה המרוקאית ולא יירק לבאר ממנה הוא שותה. בני המשפחה פגעו בו פיננסית, אנשים ביטלו מופעים בעקבות הפרשה". לדבריהם, "קובי גם קיבל מסרונים וטלפונים של נאצה. הכתימו את שמו הטוב".

שרית בירן, אשת יחסי הציבור של פרץ, מסרה בתגובה לטענות המשפחה: "הרי ברור שהוא לא ברח וזו אמירה מרושעת נוספת של העו"ד המתוסכל מכך שקובי אינו שותף לקרקס התקשורתי שהוא כל כך נהנה לעשות ומתשומת הלב שהוא מקבל בזכות התביעה המגוחכת הזו. קובי לא נדרש להשתתף בדיון היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully