וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חייל אנס נערה בת 16 שהכיר בפייסבוק

גלעד גרוסמן

10.3.2011 / 9:56

חייל מיהוד הואשם שאנס בגינה ציבורית נערה בת 16 שאותה הכיר ברשת החברתית. מכתב האישום עולה שהחייל אף איים להרוג את הנערה. פרקליטת הנאשם: הוא מכחיש

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חייל בן 20 מיהוד, בגין אונס נערה בת 16 בגינה ציבורית לפני כשבוע. לפי כתב האישום, החייל הכיר את הנערה לפני ארבעה חודשים בפייסבוק. לפני כשבוע הם נפגשו כאמור בגינה ציבורית, שם החלו להתגפף. בשלב מסוים ביקשה הנערה שיפסיק. לאחר מכן הפיל אותה הצעיר על הדשא, ואנס אותה תוך שהוא מאיים להרוג אותה אם תצעק.

פרקליטתו של הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד שלומציון גבאי מנדלמן, אמרה כי הנאשם מכחיש את החשדות נגדו, וטוען כי לא היה כל מגע מיני ללא הסכמה בינו לבין המתלוננת.

במקביל, הבוקר הוגש גם כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב העיר, בן 55, בגין אונס וביצוע מעשים מגונים באחייניתו במשך שלוש שנים, מאז הייתה בת עשר. על פי כתב האישום, המעשים החלו כאשר הנאשם הגיע לביתה של הילדה, נכנס אחריה לאחד החדרים ושם אנס אותה. כשנתיים לאחר מכן ביצע בה מעשים מגונים במכוניתו לעיניהם של שתי בנותיו ובנו, והמשיך במעשים גם לאחר שאחת הבנות ביקשה ממנו לחדול. לטענת הפרקליטות, הנאשם ביצע בילדה מעשים מגונים נוספים לעיני בתו ואשתו, שעתידות לקחת חלק בעדויות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully