וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד הצורף שותקה בניתוח: תובע מיליונים מביה"ח

אריאל נוי

9.3.2011 / 21:12

צורף מפתח תקווה עבר ניתוח להוצאת גוש שומני מידו. לאחר הניתוח, שותקה לדבריו כף ידו, ולמרות שתחילה אמרו בביה"ח שהתחושה תחזור - היא לא שבה. כעת הוא תובע את ביה"ח על רשלנות

תושב פתח תקווה בן 62, הגיש היום (רביעי) תביעת רשלנות רפואית בסך 2.5 מיליון שקלים נגד פרופ' משה סלעי, מבכירי האורתופדים בישראל, ולשעבר מנהל המחלקה בבית החולים בילינסון בעיר, וכן נגד בית החולים עצמו. על פי כתב התביעה, התובע, צורף ומשגיח כשרות במקצועו, סובל משיתוק מלא בידו השמאלית כתוצאה מניתוח שעבר בבית החולים. לטענת התובע, שעבר אצל פרופ' סלעי ניתוח להוצאת גוש שומני שהתפתח בידו, כשהתעורר מהניתוח הרגיש כי אינו יכול להזיז את כף ידו.

התובע טוען כי נמסר לו תחילה כי במהלך הניתוח אירעה פגיעה זמנית בעצב הרלוונטי, וכי תוך זמן קצר תחזור היד לתפקוד רגיל. משלא חל כל שיפור במצבו, טענו בבית החולים כי השיתוק שנוצר בשל הפגיעה בעצב הינו "סיבוך מוכר וידוע שאינו בשליטת המנתח".

בכתב התביעה, שהוגש ע"י עו"ד כרמי בוסתנאי, נטען עוד כי בהתחשב בגילו, במקצועו וכישוריו של התובע כעובד כפיים ומשגיח כשרות, מדובר בנכות תפקודית ממשית. "הפגיעה בכושר השתכרותו הינה גבוהה מנכותו הרפואית והינה מלאה ומוחלטת, ולמעשה התובע פוטר מעבודתו ונפלט כליל ממעגל העבודה", נכתב.

מבית החולים בילינסון נמסר כי "כתב התביעה טרם הגיע לבית החולים. לכשיגיע, נלמד את הפרטים וניערך להגשת כתב הגנה. יצוין כי פרופ' סלעי אינו עובד עוד בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully