וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לאו: "להתפלל לשלומו של בן אליעזר"

מוטי לוי ואריאל נוי

9.3.2011 / 17:14

הרבנים ישראל לאו ויצחק דוד גרוסמן קראו לציבור להתפלל לשלומו של חבר הכנסת, המאושפז מזה שבוע בשל דלקת ריאות. מביה"ח נמסר כי אין שינוי במצבו של בן אליעזר, המוגדר יציב

בעוד הוא מורדם ומונשם בבית החולים בשל דלקת ריאות, רבנים בכירים קראו היום (רביעי) לציבור להתפלל לשלומו של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר (עבודה). הרב ישראל לאו, רבה של העיר תל אביב, אמר כי "אני מכיר את פואד עוד בטרם הקים עם חבירו את מפלגת תמ"י, תנועת מסורת ישראל, והיה המזכיר הראשון שלה – כל זאת בטרם חברותו במפלגת העבודה. מאז ומתמיד ידעתי כי לפואד רגש עמוק למסורת היהודית".

לאו הוסיף כי "הייתה לו אמונה בסיסית שצדיק יש לו כוח משמיים להעניק ברכות. פואד ניחן באהבה למסורת ובאהבת אדם לחברו. מהרגע הראשון שנודע לי על מצבו, אני מתפלל לקדוש ברוך הוא לרפואתו של בנימין בן פארחה, שהשם ימלא עליו רחמים לרפואתו ולהחזיקו".

הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק אמר כי "אני מבקש שיתפללו עבורו. יש לו הרבה זכויות, גם בתפקידיו בצבא וגם בתפקידיו האזרחיים. האיש הזה מסור לכלל ישראל בכל גלגוליו. תמיד הוא אהב לעזור, הוא התעלה מעל לפוליטיקה. אנחנו נקיים היום בבתי הספר שלנו תפילה לרפואתו, ביקשתי מכל התלמידים במוסדות שלנו להתפלל עבורו, וגם מהבוגרים שלנו אני מבקש להעתיר בתפילה".

השר לשעבר בן אליעזר מאושפז מזה שבוע בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון, בשל דלקת ריאות, כשהוא מורדם ומונשם. מבית החולים נמסר היום כי אין שינוי במצבו, המוגדר יציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully