וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האם ביקשה לחם - הבנים הגיבו באלימות

קובי מנדל

9.3.2011 / 13:33

שני אחים מחיפה מואשמים שתקפו את אמם לאחר שזו ביקשה מהם לרכוש עבורה כיכר לחם. אחד האחים אף תקף שוטר שהגיע לבית על מנת לעצרם. הפרקליטות מבקשת לעצור את האחים עד תום ההליכים

לבית משפט השלום בחיפה הוגש הבוקר (רביעי) כתב האישום נגד שני אחים, ארז ומאיר יפרח, תושבי העיר בני 20 ו-25 בגין תקיפת אמם ותקיפת שוטר שהגיע לעצרם. לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה, אחד האחים תקף את אמו ובהמשך הצטרף אליו גם אחיו. בעקבות תלונתה של האם, הגיעו לבית המשפחה בחיפה שוטרים על מנת לעצור את השניים.

בכתב האישום צוין עוד כי ביום שישי שעבר בשעות הערב התפתח ויכוח בין האח הבוגר, מאיר, לבין אמו לאחר שזו ביקשה ממנו לקנות לחם. לטענת האם, בנה לפת את ידיו סביב צווארה בחוזקה ומשצעקה שחרר אותה והחל לבעוט בדלת חדרה. לאחר מכן התקשרה האם למשטרה כדי להתלונן. כאשר הגיעו השוטרים לבית המשפחה והחלו בחקירה, החל האח הצעיר, ארז, לצעוק ולקלל את השוטרים. כמו כן, הנאשמים אף הזהירו את אמם פן תגיש תלונה.

בשלב זה, לפי כתב האישום, פרץ ויכוח בין שני האחים והאם. בשעה שהשוטרים ניסו לאזוק את האחים ולהובילם למעצר, אחד הנאשמים דחף שוטר וקילל אותו. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully