וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות בעד העובדים הסוציאליים? לא בשעות הלימודים

לתדהמת הסטודנטים, הנהלת החוג לעבודה סוציאלית באשקלון לא נלהבת מההשתתפות הערה של התלמידים במאבק למען עתידם. "המעוניינים להשתתף בהפגנות לא יעשו זאת בשעות הלימודים"

סטודנטים בחוג לעבודה סוציאלית במכללת אשקלון שלוקחים חלק במאבק ובפגנות במסגרת שביתת העובדים הסוציאלים- הופתעו לגלות כי הם אינם זוכים לגיבוי מההנהלה. ראש החוג לעבודה סוציאלית במכללת אשקלון, פרופסור ראובן שינדלר, אסר על תלמידי המחלקה להשתתף בהפגנת העובדים הסוציאליים שהתקיימה ביום ראשון האחרון בבאר שבע בזמן שעות הלימודים.

סטודנטים רבים השתתפו בהפגנה הגדולה שנערכה במסגרת פתיחת השביתה - הן מהחוג לעבודה הסוציאלית וכן גם מחוגים אחרים. רוב המרצים תמכו ועודדו אותם להגיע, וחלק הסתייגו. כשחזרו הסטודנטים, הם נכחו לדעת להפתעתם שנרשם להם חיסור על ההעדרות המוצדקת. הם פנו להנהלה - אולם גילו שאין גיבוי למאבק

ראש החוג לעבודה סוציאלית שלח מייל לתלמידים בו נכתב כי
"במהלך השביתה הלימודים מתקיימים כסדרם! במקומות ההכשרה שפועלים ימשיכו הסטודנטים לקבל הכשרה, ובמקומות ההכשרה בהם שובתים, חובה על הסטודנט לדווח על העדרותם למקום ההכשרה. סטודנטים המעוניינים להשתתף בהפגנות הזדהות, לא יעשו זאת בשעות הלימודים".

"תומכים במאבק"

"אותו מרצה תמיד לימד אותנו שמטרתו של עובד סוציאלי היא לא להרוויח כסף, אלא לפעול למען שיוויון בחברה. יש תחושה של חינוך לערכים בחוג, אך בפועל ההנהלה אינה מגבה את הסטונדטים בבואם ליישם ערכים אלו", אמרה סטודנטית בחוג.

מהמכללה האקדמית אשקלון נמסר כי היא תומכת במאבק העובדים הסוצייאלים ומאפשרת לאנשי הסגל ולסטודנטים להביע מחאה בעניין חשוב זה. יחד עם זאת, הובהר כי סטודנט שיחסיר הכשרה מעשית יצטרך להשלים את הפער.

באיגוד העובדים הסוצייאלים הביעו תמיהה על התנהגותו של פרוספור שינדלר והבטיחו לבדוק את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully