וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני צהר התגייסו למען העובדים הסוציאליים

מוטי לוי

8.3.2011 / 22:00

ארגון רבני צהר, המייצג מאות רבנים בציונות הדתית, פנה לרה"מ בדרישה להתערב במשבר העובדים הסוציאליים ולהביא לסיומו. "ביטחוננו תלוי גם בחוסן החברתי שלנו"

ארגון רבני צהר המייצג מאות רבנים בציונות הדתית פנה היום (שלישי) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה להתערב מיידית במשבר העובדים הסוציאליים ולהביא לסיומו המיידי. הרב דוד סתיו, יו"ר רבני צהר, אמר בשיחה לוואלה! חדשות כי "מדובר בציבור רחב שלא יכול להמתין ולו יום אחד נוסף לטיפול במצוקותיו. אני קורא לרה"מ להיכנס לעובי הקורה עד למציאת פתרון".

"זהותה, דמותה וביטחונה של מדינה נקבעים בראש ובראשונה לאור התשתית החברתית והמוסרית שלה. בימים מסובכים אלה לביטחון ישראל, אל נשכח כי ביטחוננו תלוי גם בחוסן החברתי שלנו", נאמר במכתב הארגון לראש הממשלה. עוד מסבירים הרבנים במכתב כי העובדים הסוציאליים ממשמשים בעצם את הצו העליון של "לא תעמוד על דם רעך", כמי שנמצאים בחזית המאמץ החברתי ולכן "שביתתם קשורה, אפוא, לתשתיות הקיום שלנו".

בכך מצטרפים רבני צהר ל-50 הרבנים ואנשי החינוך מהציונות דתית שחתמו השבוע על עצומה התומכת בשביתת העובדים הסוציאליים וקוראת לשפר באופן מיידי את תנאי עבודתם. את העצומה הפיץ מפעל הגרעינים התורניים של "קרן קהילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully