וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים ביחד: הוסרה הגדר בין גן חילוני לחרדי

המאבק נגד הגדר הצליח: עיריית ירושלים הסירה את גדר ההפרדה שנבנתה בחצר המשותפת של גני הילדים "פשוש" החילוני ו-"עץ הדעת" החרדי בעיר. ההורים מרוצים: "ההפרדה נעשתה ממניע פוליטי"

המנהל הקהילתי של שכונת קריית יובל בירושלים הסיר אתמול(שלישי) את הגדר שהוצבה במרכז החצר המשותפת של גן ילדים חילוני וחרדי בשכונה. צעד זה של המנהל הקהילתי של השכונה מגיע לאחר מחאתם של הורים חילונים נגד הגדר.

לדברי אסתי קירמאיר, אמו של אחד הילדים בגן החילוני, היא והורים חילונים נוספים מקבלים את הצעד הזה בסיפוק רב. עם זאת, ציינה קירמאיר כי הורים רבים עדיין אינם מודעים למהלך, והיא מצפה לראות את תגובתם מחר עם פתיחת הגן בשעות הבוקר.

קירמאיר הוסיפה, כי לדעתה רוב ההורים החרדים מקבלים את הצעד בהבנה וכי בכוונת ההורים החילונים והחרדים כאחד להקים ועד שיפעל למציאת פתרון הולם לבעיה. הורי הילדים, חילונים וחרדים כאחד, טענו בשבוע שעבר כי סגן ראש עיריית ירושלים החרדי, יצחק פינדרוס, וראש העירייה ניר ברקת קיבלו את ההחלטה להפריד בין הגנים ממניעים פוליטיים.

לטענת ההורים, כאשר פנו לעירייה בכדי לבדוק את נחיצות הגדר, ענתה להם מזכירתו של ראש העיר לוותר מראש על ההתנגדות להקמת הגדר כיוון ש"אין מה לעשות".

(דיווח ראשון: 22:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully