וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ח אסף הרופא: "מצבו של בן אליעזר יציב"

אריאל נוי

9.3.2011 / 0:14

ד"ר יצחק שרף, סגן מנהל ביה"ח אסף הרופא, הודיע כי חבר הכנסת בן אליעזר מורדם ומונשם, אך מצבו הקליני "יציב". "אנו מאחלים לו רפואה שלמה, ותצא הודעה אחת ליום על מצבו הרפואי"

תאגיד כאן

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

"מצבו הקליני של בנימין בן אליעזר יציב". כך אמר אתמול (שלישי) ד"ר יצחק שרף, סגן מנהל בית החולים אסף הרופא. בהודעה מיוחדת לעיתונאים אמר שרף: "ח"כ בן אליעזר הגיע לאסף הרופא לפני שבוע בתמונה של מחלת חום ואובחן כסובל מדלקת ריאות. במשך פרק הזמן הזה הוא היה בטיפול והשגחה במחלקת טיפול נמרץ. הצוות הרפואי החליט היום על סמך מצבו לסייע לו מבחינה נשימתית, והוא כעת מורדם ומונשם. מצבו הקליני יציב. אנו מאחלים לו רפואה שלמה. תצא הודעה אחת ליום על מצבו הרפואי".

הודעת בית החולים נמסרה, לאחר שאתמול בצהריים הידרדר מצבו של בו של בן אליעזר, ודלקת הריאות ממנה הוא סובל החריפה. בן אליעזר התקשה לנשום, ובעקבות זאת חובר למכונת הנשמה.

פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה, התייחס בשיחה עם וואלה! חדשות למצבו של בן אליעזר. לדבריו, "ממה שפורסם בהתחלה אמרו שזה שפעת. אחר כך אמרו שזו דלקת ריאות. השאלה היא האם זו דלקת ריאות שהתפתחה משפעת".

לדברי פרופ' רביד, ככל הנראה מדובר בדלקת ריאות חריפה. "זה שיש לו דלקת בראות זה ברור, יש לו אי ספיקה למערכת הנשימה. השרירים שלו כנראה התעייפו, ולכן הנשימו אותו. האם זו דלקת ריאות של שפעת או שזו דלקת ריאות שהיא סיבוך של שפעת זה לא משנה. אולי גם הרופאים לא יודעים. הסיבה הראשונית לא משנה. כרגע הריאות שלו מודלקות, וצריך לעזור לו לנשום".

לדבריו, לבן אליעזר יש סיכויים לא גבוהים להחלים. "יש לו סיכונים רבים", הצהיר רביד. "הוא לא צעיר ולא רזה, והוא גם חווה התקף לב לפני מספר שנים. הוא בהחלט נמצא בקבוצת הסיכון. תמיד יש סיכוי שהוא לא יתאושש, במיוחד שמדובר באדם שהוא מונשם".

(דיווח ראשון: 20.15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully