וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בירי לעבר אחיו של "השוטר הנוקם"

קובי מנדל

8.3.2011 / 13:43

איציק בנאשווילי חשוד בשני מקרי אלימות, באחד מהם ירה לכיוון זוהר חדד, אחיו של שוטר מפרשת "השוטרים הנוקמים", מתוך כוונה לגרום למותו. פרקליטתו: הוא מכחיש כל קשר למעשים

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: יאיר דניאל)

שופט בימ"ש השלום בעכו זיאד סלאח האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של איציק בנאשווילי, בן 31 מנהריה, החשוד בשני אירועים פליליים חמורים. במקרה אחד הוא דקר, על פי החשד, אדם אחר בפניו באמצעות סכין וגרם לו לפציעה חמורה, ובמקרה השני ירה לכיוון זוהר חדד, אחיו של שוטר מפרשת "השוטרים הנוקמים", מתוך כוונה לגרום למותו.

עו"ד מיכל דוידי המייצגת את החשוד, שהתפרע במהלך הדיון וניסה להתנפל על העיתונאים, מסרה כי הוא מכחיש כל קשר לאירועים. "לא ברור לנו מדוע היחידה החוקרת קושרת את שמו למעשים. אין שום יסוד סביר לעמצר ואין דבר הקושר אותו למעשים ונוכיח זאת בבית המשפט". עו"ד דוידי הוסיפה ואמרה כי "סבתו של החשוד מתוגררת באשדוד והוא היה אצלה בביקור שגרתי כשהתנפלה עליו יחידה של 15 שוטרי יס"מ. הם הטילו אותו על הקרקע והטיחו את ראשו ברצפה בצורה ברוטאלית שגרמה לו לחבלות קשות".

בנאשווילי נלכד אתמול לאחר שהסתתר בדירת בני משפחתו באשדוד על ידי שוטרי ימ"ר גליל. מהמשטרה נמסר כי הוא מוכר מתחום הפלילים ולהערכתה, הירי בוצע כנקמה על כך שחדד התלונן בעבר על אירוע אלימות שביצע לכאורה אביו של בנאשווילי, תלונה ששלחה את האב לחמישה חודשי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully