וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של בן אליעזר: חובר למכונת הנשמה

אריאל נוי ופנחס וולף

8.3.2011 / 13:30

החרפה חלה היום בדלקת הריאות של חבר הכנסת, המאושפז מזה מספר ימים בבית החולים "אסף הרופא". לאחר שהתקשה לנשום הוא חובר למכונת הנשמה והורדם

החמרה חלה היום (שלישי) במצבו הבריאותי של ח"כ בנימין בן אליעזר (עבודה) המאושפז מזה מספר ימים במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בצריפין. במהלך הבוקר דווח כי לא חל שינוי במצבו של בן אליעזר, אולם לאחר סבב הרופאים שנערך במחלקה בשעות הצהריים, נמצא כי מצבו הידרדר, ודלקת הריאות ממנה הוא סובל החריפה. בן אליעזר התקשה לנשום ובעקבות כך חובר למכונת הנשמה.

גורמים במערכת הפוליטית אמרו לוואלה! חדשות כי בן אליעזר מונשם בשל הטיפול בו. לדבריהם, "אתמול בבוקר אכן הייתה הטבה במצבו, אך אחר הצהריים היתה החמרה במצבו, והבוקר מצבו עוד פחות טוב". מבית החולים אסף הרופא נמסר כי "על מנת לסייע לח"כ בן אליעזר מבחינה נשימתית, הוחלט להרדימו ולהנשימו. מצבו הקליני ממשיך להיות יציב ונמצא בהשגחה במחלקת טיפול נמרץ".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח איחולי החלמה לבן אליעזר במהלך סיור שערך בבקעת הירדן ואמר: "אני אוהב מאוד את בן אליעזר, ומאחל לו בריאות ורפואה שלמה".

כזכור, בן אליעזר מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ מזה מספר ימים. בבית החולים הסבירו אתמול כי הוא לא אמור להיות בטיפול נמרץ, אך הוא אושפז שם לצורך סידורי האבטחה. בן אליעזר בן ה-75 סיפר לרופאים עם אשפוזו ביום שלישי שעבר כי הוא סובל מחום גבוה, ובבית החולים הוחלט לאשפזו מפאת גילו לצורך השגחה.

עד לאחרונה, כיהן בן אליעזר כשר התמ"ת, אך הוא התפטר מהמממשלה בעקבות פרישת שר הביטחון, אהוד ברק, ממפלגת העבודה. הוא הבהיר באחרונה כי אין בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully