וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעירה נדקרה למוות בתל אביב

איילה חננאל

8.3.2011 / 10:34

צעירה בשנות ה-20 לחייה נמצאה מוטלת על המדרכה באזור התחנה המרכזית החדשה בת"א, כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וגרונה משוסף. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה שני חשודים, אך הם שוחררו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: גדי וינסטוק)

צעירה כבת 25 נמצאה הלילה (שלישי) מוטלת על המדרכה ברחוב יסוד המעלה בתל אביב, בסמוך לתחנה המרכזית החדשה, כשהיא דקורה בפלג גופה העליון, על גופה סימני חבלה וגרונה משוסף. צוות של מד"א שהגיע למקום החל לבצע בה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. שני אזרחים זרים מאריתראה נעצרו בחשד לביצוע המעשה, אולם הם שוחררו לאחר מספר שעות. זהותה של הנרצחת אינה ידועה בשלב זה.

עדת ראייה שנכחה במקום מסרה למשטרה כי הנרצחת "נראתה מתהלכת עם אדם חשוד זמן קצר טרם מציאת הגופה".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כאשר החשד העיקרי הוא שמדובר ברצח. מחקירה ראשונית עולה חשד שהאשה נרצחה בעקבות סכסוך, אך קיימת גם אפשרות שמדובר בשוד שהסתבך. סנ"צ מירי פלד ממשטרת מרחב יפתח אמרה לוואלה! חדשות כי "הבוקר בסביבות 03:20 התקבלה הודעה על גופה של בחורה, בסביבות גיל השלושים לחייה, שרועה ברחוב. הגיעו כמובן כוחות מד"א והמשטרה, ונמצאה בחורה, כאשר כרגע הזהות שלה לא ידועה לנו. יש לנו עדת ראייה שהבחינה בה לפני כן הולכת ברחוב ככל הנראה עם החשוד, אדם כהה עור, אך היא לא הבחינה בשום דבר מוזר. כמה דקות לאחר מכן היא ראתה את הבחורה מוטלת ברחוב וביקשה מאדם שעבר פה להזעיק את כוחות ההצלה".

סנ"צ פלד הוסיפה כי "זהותה של הנרצחת לא מוכרת לנו, אולם הכיוונים שאנחנו בודקים זה כמובן רקע פלילי, יכול להיות שזה היה שוד שהתפתח. נעצרו כרגע שני חשודים שעונים לתיאור, שנמסר לנו ע"י העדה - תיאור כללי של לבוש וצבע עור. אנחנו בודקים את הקשר שלהם לאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully