וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב דב וולפא: "להשיב בירי על חיילים"

מוטי לוי

8.3.2011 / 0:01

יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו", הרב וולפא, תקף בחריפות את נתניהו וברק על פינוי חוות גלעד, וקרא להשיב בירי כדורי גומי לחיילים שבאים לפנות מתנחלים

"יש להשיב בירי כדורי גומי ובמכות לחיילים שנוהגים כך בבואם להרוס בתי מתנחלים", כך אמר שלשום (שבת) יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו", הרב שלום דב וולפא בראיון לתוכנית "מלווה מלכה" ברשת מורשת של קול ישראל, בתגובה להרס הבתים בשבוע שעבר בחוות גלעד והשימוש באמצעים לפיזור הפגנות נגד המתנחלים.

הרב וולפא הוסיף: "צר לי לומר את זה, אבל זה כנראה שנגיע מצב של מלחמה בין יהודים. הצבא נלחם במתנחלים ורוצה למרר להם את החיים, כמו שעשה בגוש קטיף. הצבא החליט להילחם במתנחלים. אם יורים כדורי גומי, צריך לירות בחזרה ואם נותנים מכות, צריך לתת בחזרה".

וולפא תקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת שר הביטחון, אהוד ברק: "כשיש את נתניהו וברק לא צריך אויבים מסביב. הם צוררים. יש כיום בעולם רק שני מנהיגים שיורים באזרחים - קדאפי וברק. הוא כמו בית המשפט העליון שהוא סוכן זר של המחבלים. ברק חושב שיקנה קולות מהשמאל אם יפעיל אלימות נגד מתנחלים. אין עם מי לדבר, מתנהגים אלינו כאילו היינו נאצים. יקרה פה מה שקורה בלוב. בקרוב נחלק תעודות בוגד ישראל לנתניהו וברק".

לפני כשבוע הרסו כוחות הביטחון במאחז שלושה מבנים שנבנו בצורה בלתי-חוקית. במהלך הריסת המבנים התפתחו עימותים שבמהלכם נפצעו לטענת המתנחלים 13 מיושבי המאחז. בנוסף, במהלך העימותים נעצרו שמונה מתושבי חוות גלעד. חמישה מהם נעצרו בחשד להחזקת סכין או דוקרנים ואחד נעצר בחשד שהשליך אבנים על כוחות הביטחון. שני בני אדם נוספים נעצרו בחשד לכריתת עצי זית.

תושבי חוות גלעד הביעו זעם רב על היקף הכוחות שהוקצה להריסת המבנים, והשמיעו תלונות קשות על שימוש לכאורה באלימות על ידי השוטרים כלפי המתיישבים. לטענתם, כמה שוטרים אף ירו מטווח קרוב מאוד כדורי גומי על תושבי המקום. המתנחלים טענו שיש ברשותם תמונות של רימוני הלם וכן כדורי גומי בהם נעשה שימוש כנגדם, אך המשטרה הכחישה את הטענות, ומסרה כי המתנחלים יידו אבנים לעבר אנשיה.

(עדכון ראשון: 23:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully