וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטינסון מתלבט - קריסטן או טאם הפילה

שלומי עוזיאל

7.3.2011 / 17:43

בראיון ל-Vanity Fair, רוברט פטינסון מספר על אהבתו לבעלי חיים, הקשר המיוחד שנוצר עם הפילה טאם על סט סרטו החדש 'מים לפילים' וגם מבלבל את מעריציו שלא יודעים את מי הוא אוהב יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטינסון וידיד זוחל על כתפיו על שער גיליון אפריל של Vanity Fair/מערכת וואלה!, צילום מסך

שובר הלבבות הערפדי, רוברט פטינסון (25) הידוע בתפקידו כאדווארד קאלן בסאגת 'דמדומים' הצטלם לשער גיליון אפריל של מגזיןVanity Fair האמריקאי כשהוא נושא על כתפיו תנין חי באורך של לא פחות ממטר וחצי. הכוכב הבריטי נראה נינוח ושלו יחסית למי שזוחל ענק וטורף יושב לו בין שתי כתפיו המפוסלות. לדברי פטינסון, כפי שסיפר בראיון הנלווה, התמונה שצולמה בידי אנני לייבוביץ' מצליחה לשלב את שתי אהבותיו הגדולות - משחק ובעלי חיים. הראיון במגזין אשר יימכר בדוכנים בקרוב, יאפשר לקוראיו להציץ לעולמו של השחקן שנבחר לא פעם בסקרים ומצעדים שונים לגבר החי הסקסי ביותר בעולם.

רוברט פטינסון והפילה טאם בסרט 'מים לפילים' (2011). imdb
פטינסון והאהבה החדשה בחייו, הפילה טאם, שותפתו לסרט 'מים לפילים'/imdb

בעוד המעריצים מצפים בכיליון עיניים לסרט הבא בסדרה, Breaking Dawn, המצולם בימים אלו בוונקובר, קנדה, ואמור לצאת בנובמבר השנה, סרטו האחרון של פטינסון 'מים לפילים' יגיע למסכים כבר ב-22 באפריל. הסרט המבוסס על רב המכר 'מים לפילים' מאת שרה גרואן, כולל צוות כוכבים כמו שני זוכי האוסקר ריס וית'רספון ('הולך בדרכי') וכריסטופר וולץ' ('ממזרים חסרי כבוד'), אך את תשומת הלב המרכזית ממקדת ההולכת על ארבע, הפילה טאי. "המון התרגשות התעוררה במהלך הצילומים משיתוף הפעולה עם בעלי החיים, במיוחד עם טאי", אמר פטינסון על העבודה בסט צילומים גדוש בבעלי חיים. עלילת הסרט עוסקת בקשר החברי המיוחד הנוצר בין דמותו של פטינסון לבין פילת קרקס, קשר שלדברי פטינסון, נוצר גם על הסט מחוץ לשעות הצילומים. "הם היצורים הכי עדינים ומתוחכמים שאתה יכול לקוות לעבוד איתם," הוא מגלה. "טאי נשאה אותי בפיה ביום הראשון שנפגשנו ולפתע הבנתי עד כמה מופלאים הם הפילים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ריס ווית'רספון, רוברט פטינסון והפילה טאם בסרט 'מים לפילים' (2011). imdb
עם ריס ווית'רספון וטאם/imdb

מעריצי הכוכב הביעו תחילה תרעומת על בחירת התפקיד החדש של כוכב 'דמדומים'. הסיבה? שם הדמות אותה פטינסון מגלם היא ג'ייקוב, שמו של נער-הזאב משבט הקווילט האינדיאני בסאגת 'דמדומים' ויריבו המר בקרב על ליבה של בלה היפה והאנושית (בניגוד לשני מחזריה). פטינסון משתעשע ומבקש להתחשב בשם המשפחה: "זה מצחיק, ברגע שקראתי את התסריט, שם הדמות היה הדבר היחיד שהטריד אותי ממש. אך העובדה שהדמות היא מפולין, ג'ייקוב ג'אנקווסקי, מבטלת את הדמיון במקצת. הסרט מאוד שונה מ 'דמדומים'."

הכוכב יפה התואר, שלא מסתיר את חיבתו הרבה כלפי בעלי החיים, מתעלם במכוון, כתמיד, משאלות על מהות יחסיו עם כוכבת 'דמדומים', קריסטן סטיוארט. למעשה, בתשובה לשאלה "מי השחקנית שהכי נהנית לשחק לצידה?” הוא משבח את עבודתה של קריסטן, אך גם מפרגן בהרחבה לאהבתו החדשה, טאי הפילה. "טאי היא השחקנית הטובה ביותר שיצא לי לעבוד מולה בחיי. אני בכיתי כשצילומי הסרט הסתיימו. אני לעולם איני בוכה בסיום צילום סרט", הוא אומר ומבלבל את מעריציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully