וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים התגייסו למען העובדים הסוציאליים

מוטי לוי

7.3.2011 / 14:53

ביום השני לשביתת העובדים הסוציאליים, הם זוכים לתמיכה מראשי הציונות הדתית. בעצומה עלייה חתמו 50 רבנים נכתב: "אנחנו עדים למסירותם ותרומתם למדינה"

כ-50 רבנים ואנשי חינוך מהציונות דתית חתמו השבוע על עצומה שהתפרסמה היום (שני) התומכת בשביתת העובדים הסוציאליים וקוראת לשפר באופן מידי את תנאי עבודתם. את העצומה הפיץ מפעל הגרעינים התורניים של "קרן קהילות".

בין החתומים על העצומה ישנם הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, הרב שלמה אבינר - רב הישוב בית אל וראש ישיבת עטרת ירושלים, הרב אליקים לבנון - רב מועצה אזורית שומרון, הרב אלי בן דהאן- לשעבר מנכ"ל בתי הדין הרבניים ועוד.

עורך הדין שי תובל, מנכ"ל הקרן ציין כי "לאור השיתוף הפעולה ההדוק בין הגרעינים של קרן קהילות לגורמי רווחה, רצינו להביע את תמיכתנו במאבקם של העובדים הסוציאליים המוחים על תנאיהם. במסגרת פעילותינו בתחום הרווחה אנו עדים למסירותם ותרומתם החיונית למדינת ישראל ולכן אנו קוראים לשיפור תנאיהם באופן מיידי".

בתוך כך, המשא ומתן בין נציגי העובדים הסוציאליים לאוצר הסתיים בצהרים ללא תוצאות. בעוד שבהסתדרות העובדים טענו כי הסיבה לחוסר ההתקדמות במשא ומתן היא סירוב משרד האוצר לתת תשובה חיובית בנושא תוספות השכר ונושא העובדים בעמותות הפרטיות, באוצר טוענים כי חלה התקדמות חיובית בשיח בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully