וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוזן לרה"מ: "לא 'אפוצץ' הדיון על הכבאות"

בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר שנספתה באסון בכרמל לא מתכוון "להיגרר לאמוציונליות" בדיון שיתקיים בוועדה לביקורת המדינה. "נדון בממצאי דו"ח המבקר שמטיל את האחריות על שר הפנים"

הוועדה לביקורת המדינה תדון בצהרים (שני) בממצאי דו"ח מבקר המדינה על האסון בכרמל, בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ונראה שהפעם אין בכוונת המשפחות השכולות "לפוצץ" את הדיון, כפי שקרא בטקס האזכרה לפני כחודשיים בבית אורן. דני רוזן, בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר שנספתה באסון, סיפר הבוקר לוואלה! חדשות כי בכוונתו לדון אך ורק במסקנות הדו"ח. "קשה לחזות כיצד יתפתח הדיון, אולם אני מבחינתי, לא הולך לפוצץ אותו, לא אתלהם".

הוא הוסיף כי בנקודה זו חשוב לעסוק במהות ולא "להיגרר לאמוציונליות", לדבריו. "אני לא מתיימר לחקור, אני לא מתיימר להגיד 'נו נו נו' למשטרה. אני מעלעל בין דפי הדוח ומסיק את המסקנות שיעלו מול הוועדה". לדברי רוזן, מדו"ח מבקר המדינה עולה כי שר הפנים, אלי ישי, הוא הנושא העיקרי באחריות לאסון ולכן עליו להתפטר. ''אני מוצא לנכון להתריע בפני ממשלת ישראל וראש הממשלה על מחדל מתמשך זה הרובץ בראש ובראשונה על משרד הפנים והשר העומד על ראשו. מי שהאחריות המיניסטריאלית רובצת לפתחו", ציטט רוזן את דו"ח המבקר.

רוזן הוסיף כי הליקויים במערך הכיבוי עדיין לא תוקנו, "אנחנו במצב של ערב האסון בכרמל", אמר. "אני עומד לדבר כנגד ארבעה בנים שפשעו בפשע האסון הלאומי – השר הכושל אלי ישי, השר המתעלם יובל שטייניץ, השר המנותק אהוד ברק והרביעי – ראש הממשלה שהוא זה שכל הזמן דחה החלטות לביצוע בנושא מערך הכבאות", הוסיף.

למרות דברי ההרגעה של רוזן, הדיון בוועדה צפוי להיות מותח שכן הן ראש הממשלה והן שר הפנים צפויים לקחת בו חלק. "לא כדאי לראש הממשלה לצאת מהבית, אם לדיוני הוועדה לביקורת המדינה יגיעו המשפחות השכולות מהדרום", כך אמרה אמש אולגה אוחנה, אלמנתו של מישר כפיר אוחנה, שנספה בשריפה בכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully