וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפט זלמן שושי בפרשת ההודעה הכוזבת על מות רובינשטיין

7.2.2002 / 11:01

זלמן וינדר כפר בההאשמות נגדו; זאת על אף שהודה במשטרה בעבר כי התקשר לפני כשלוש שנים לכנסת, התחזה לרופא והודיע על מותו כביכול של הח"כ; רובינשטיין: המשפט מיותר, הוא אדם אומלל

בבית משפט השלום בירושלים נפתח הבוקר משפטו של זלמן וינדר המוכר כזלמן שושי, בפרשת ההודעה הכוזבת על מותו כביכול של ח"כ אמנון רובינשטיין (מרצ). וינדר מואשם כי לפני שלוש שנים התקשר בלילה למזכיר הכנסת, הציג את עצמו כפרופסור מבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, והודיע על מותו כביכול של רובינשטיין. ההודעה הכוזבת גרמה ליו"ר הכנסת, אברהם בורג, להספיד את רובינשטיין. וינדר מואשם בעבירה של "הטרדה במתקן בזק".

בגלי צה"ל דווח, כי בדיון הבוקר כפר וינדר בהאשמות נגדו, על אף שבעבר הודה במשטרה כי ביצע את המעשה. וינדר אמר בבית המשפט, כי הוא נמצא כעת בהליכי שיקום לאחר שנטש את מקצוע הזנות, והוא עובד בבית אבות. "נולדתי מחדש, אני אדם אחר", אמר בבית המשפט. סניגורו אמר בדיון כי הוא יוכיח שמרשו לא ביצע את המעשים.

רובינשיין אמר הבוקר, כי המשפט אינו על דעתו. "לדעתי המשפט הזה מיותר לחלוטין. חבל על כספי של משלם המיסים. משפט פלילי צריך להיות למטרה ציבורית - להרתעה. מדובר לדעתי באדם אומלל, הוא ביקש את סלחתי במכתב ובהודעות טלפוניות מוזרות ביותר, הן הודה במשעה בעקיפין אם לא במישדירין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully