וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור יום: שודדים תקפו בעל חנות תכשיטים בלב ת"א

איילה חננאל

6.3.2011 / 21:29

השודדים הכו את בעל החנות, כפתו אותו לכסא ונמלטו עם תכשיטים בשווי שני מיליון שקלים, כשמחוץ לחנות חלפו מאות בני אדם ברחוב אלנבי ההומה שבתל אביב. עד כה לא נעצר איש

אלמונים שדדו היום (ראשון) תכשיטים ויהלומים בשווי שני מיליון שקלים מחנות התכשיטים הוותיקה "קאשי" ברחוב אלנבי בתל אביב. השודדים הגיעו לחנות בשעות הבוקר המאוחרות ולא נרתעו מעוברי האורח הרבים ברחוב המרכזי.

סמוך לשעה עשר וחצי נכנסו השודדים לחנות ובאיומי אקדח דרשו מבעליה למסור להם את התכשיטים הנעולים בדלפקים. לאחר מכן היכו וכפתו את האיש לכיסא כשהוא חבול ומדמם. זעקותיו לעזרה משכו לבסוף את תשומת ליבם של עוברי האורח ברחוב, ואלו הזעיקו למקום את כוחות משטרת לב תל אביב שפתחו במצוד אחר החשודים. עד כה לא נעצר איש. בעל החנות נפצע באורח קל עד בינוני ופונה לבית החולים איכילוב בעיר, לקבלת טיפול רפואי.

גורמים במשטרה ציינו כי "השודדים פעלו תוך תעוזה רבה באור יום ובאזור מרכזי, דבר שאיננו אופייני". גם בעלי חנויות סמוכות הביעו תדהמה וחשש לאחר האירוע. "יש פה כל כך הרבה אנשים, שקשה להאמין שהם הצליחו לשדוד אותו בצורה כל כך אלימה ולקחת עימם כמויות של סחורה מבלי שאיש יבחין", אמר יוסף, בעל קיוסק קרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אלנבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully