וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הירי לעבר אחי השוטר - על רקע סכסוך אישי

קובי מנדל

6.3.2011 / 18:57

על אף ההערכה הראשונית כי הרקע לתקיפת זוהר חדד הוא פרשת "השוטרים הנוקמים", משטרת נהריה סבורה כעת כי הירי נבע בעקבות סכסוך אישי, שאינו קשור כלל לפרשה

משטרת נהריה מסרה הערב (ראשון) כי היא פיענחה את נסיבות הירי בשבוע שעבר לעברו של זוהר חדד, וכי הוא אינו קשור לפרשת "השוטרים הנוקמים", למרות ההערכות הראשוניות.

בתחילה סברו במשטרה, כי מדובר בניסיון "חיסול חשבונות", נוכח היותו של הנפגע אחיו של השוטר אלדד חדד, המרצה עונש מאסר בגין הנחת מטעני חבלה מתחת למכוניתו של העבריין מיכאל מור. כעת, המשטרה טוענת כי הירי הוא בשל סכסוך פרטי של זוהר חדד עם החשוד בירי - איציק בנאשווילי, בן 31 תושב העיר.

להערכת חוקרי הימ"ר גליל ונהריה, הירי בוצע בעקבות תלונה שהגיש חדד נגד אביו של בנאשווילי בשנה שעברה, על רקע של אלימות. בעקבות כך, בית המשפט שלח את האב למאסר בפועל של חמישה חודשים, לאחר שהפעיל נגדו מאסר על תנאי. מהמשטרה נמסר כי בנאשווילי הוכרז הערב עבריין נמלט.

בעקבות הירי, חדד נפגע מכדור בברכו והוא אושפז במצב קל ללילה אחד בבית החולים נהריה, כשעל חדרו הופקדה שמירה. בעקבות האירוע אף תוגברה האבטחה על הבתים של יתר משפחות השוטרים המעורבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully