וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מופז: "לקבוע מחיר להשבת שליט הביתה"

פנחס וולף

6.3.2011 / 14:52

חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת סיירו בכלא עופר ולמדו על תנאי החזקת אסירים פלסטינים. יו"ר הוועדה, שאול מופז, הזהיר כי אם ישראל לא תשיב את שליט, "בניה יוותרו עליה"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ שאול מופז (קדימה), התייחס היום (ראשון) במהלך סיור בכלא עופר שליד רמאללה לסוגיית החייל החטוף גלעד שליט. מופז אמר בתדרוך לעיתונאים כי "באין דרך אחרת, יש לנהל משא ומתן עם חמאס, לקבוע מחיר ולהשיב את גלעד הביתה. אם מדינת ישראל תוותר על בניה, בניה יוותרו עליה".

מופז התייחס גם למצב האסירים הביטחוניים הפלסטינים הכלואים בישראל. "אני קורא לצלב האדום והממשלה לבדוק מדוע אין מידתיות בכל הקשור לביקורי אסירים", אמר מופז. "תנאי כליאתם מופלגים, הם זוכים לביקור הצלב האדום, אחת לשלושה חודשים ולביקורי משפחות אחת לשבועיים. אנחנו תובעים ביקור אצל גלעד שליט על ידי גורם בינלאומי שיוודא וימסור את תנאי החזקתו. אנחנו חייבים מחשבה שנייה לביקורי משפחות אצל אסירי חמאס".

בסיור השתתפו גם ח"כים נוספים, ביניהם יו"ר השדולה למען גלעד שליט, ח"כ מירי רגב (ליכוד), שיזמה את הסיור. לדברי רגב, "האסירים הביטחוניים זוכים לתנאים של VIP בכלא ואחת הדרכים ללחוץ על חמאס לטובת שחרור שליט היא הגברת הלחץ על האסירים הביטחוניים, גם על ידי לחץ בכל הקשור לביקורי משפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully