וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 שנות מאסר לגבר שאנס נשים שגרו לבדן בחיפה

קובי מנדל

6.3.2011 / 14:00

ויקטור וסילייב, תושב חיפה בן 40, הודה במסגרת הסדר טיעון כי פרץ לבתיהן של שלוש נשים המתגוררות בקומות קרקע בעיר ותקף אותן מינית. "אין מילים לתאר את חומרת המעשים"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (ראשון) 22 שנות מאסר ועוד שנתיים על תנאי על ויקטור וסילייב, תושב חיפה בן 40 שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין חמורות ואונס נשים אשר התגוררו בגפן בדירות קרקע באזור הדר שבחיפה. כמו כן, הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום, כניסה והתפרצות למקום מגורים וכן באיומים.

בנוסף לעונש המאסר, נגזר על וסילייב תשלום פיצויים בסכום כולל של 110,000 שקלים לקורבנותיו. שלוש נשים נפלו קורבן למעשיו של וסילייב בין השנים 2007 ל-2009 וכן אישה נוספת הצליחה להבריחו מביתה לאחר שחדר אליו. בשניים מהמקרים הוא צילם את הנשים בעת שהן אולצו לבצע בו מין אוראלי.

שופטי בית המשפט המחוזי, בראשות אב בית הדין - השופט יוסף אלרון, ולצדו משה גלעד ואברהם אליקים, ציינו בגזר הדין כי "נדמה כי אין מילים לתאר את חומרת המעשים".

לטענת אחת מעורבות הדין של הקורבנות, "המעשים המתוארים בכתב האישום הם סיוטה של כל אישה אשר החשש מתקיפה מינית קיים תמיד ומלווה אותה בלכתה ברחוב, ואולם בביתה היא חשה מוגנת, קל וחומר במיטתה. והנה, הנאשם שבפנינו מפתיע את קורבנותיו בביתן, תוך ניצול עובדת היותן נשים החיות בגפן ובקומת הקרקע".

לדבריה, "הנאשם ביצע בקורבנותיו מגוון עבירות מין ונתן ביטוי לגחמותיו המיניות, תוך שהוא משפיל את המתלוננות ורומס את כבודן עד עפר. מה ניתן לומר על אדם, אשר במהלך פגיעתו המינית בקורבנו שולף את המצלמה שברשותו ומתעד את האופן בו הוא מבצע בהן מעשה סדום?", שאלה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully