וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קדימה שנחשד בשוחד שב לתפקידו

6.3.2011 / 13:20

לאחר שנחקר לפני כשבועיים בחשד למעורבות בפרשת שוחד ברשות המסים, הוצא משה שחורי לחופשה מתפקיד מנכ"ל קדימה. כעת, בתיאום עם המפלגה, חוזר שחורי לתפקיד

מנכ"ל קדימה, משה שחורי, שב היום (ראשון) לתפקידו, לאחר שיצא לחופשה בעקבות מעצרו בחשד שנטל שוחד במסגרת מעצרו של דוד ואנונו, בכיר באגף החקירות של רשות המסים.

שחורי נחקר לפני כשבועיים ביחידה הארצית לחקירות הונאה, ככל הנראה בחשד למתן שוחד בתמורה להטבות שקיבל מקרוב משפחתו. לאחר החקירה החליט בית משפט השלום בראשון לציון לשחרר את שחורי למעצר בית בן שבעה ימים ללא תנאים מגבילים. מעצרו של פעיל המפלגה, יואל מוגמי, הוארך בשישה ימים. עצור נוסף בפרשה, יו"ר לשכת רואי החשבון לשעבר, ראובן שיף, שוחרר למעצר בית בן שבעה ימים.

ממפלגת קדימה נמסר בתגובה כי "לאחר חקירה שנערכה לפני כשבועיים ושאחריה שחררה המשטרה את משה שחורי ללא כל תנאים מגבילים הוא שב היום לתפקידו מהחופשה אליה יצא. עם היוודע דבר מעצרו לחקירה של משה שחורי, ובטרם היה ידוע על נסיבות המעצר והחשדות המיוחסות לו, הוחלט מידית בתיאום אתו, שיצא לחופשה לאלתר. שחורי שוחרר באותו יום למעצר בית וזה הסתיים בהתאם להחלטת המשטרה ובית המשפט לפני עשרה ימים ללא בקשה להארכה נוספת או תנאים מגבילים".

עוד נכתב בהודעה, כי "לאור האמור והואיל ולא התקבלה החלטה על המלצה להעמדה לדין ויתכן כי יחלוף זמן רב עד להחלטה, בין אם לסגור התיק ובין אם החלטה אחרת, הוחלט בחלוף עשרה ימים ממועד שחרורו, כי שחורי ישוב לעבודתו כמנכ"ל המפלגה". עוד נכתב, כי, "החלטה זו נועדה למצוא את האיזון בין קביעת נורמה מחמירה כפי שננקטה עם היוודע דבר המעצר לבין חזקת החפות השמורה לכל אזרח, במיוחד בשלב כה מקדמי והניסיון להימנע מענישה מוקדמת טרם קבלת החלטה כלשהיא על ידי המשטרה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "מיסיס קלין מחזירה את המנכ"ל, החשוד במתן שוחד, כדי שיוכל לשבת סביב השולחן יחד עם חבריו המואשמים והחשודים אף הם בעבירות, כגון: הירשזון, אולמרט, הנגבי, רמון וגלעד ועומרי שרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully