וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 שנים: פיצוי לנער שהוכה במועדון בפ"ת

גלעד גרוסמן

6.3.2011 / 11:39

נער שהוכה מחוץ למועדון בפתח תקווה לפני כשבע שנים יפוצה בכ-66 אלף שקלים, כך קבע ביהמ"ש. לפי התביעה, הוא הותקף בידי שלושה נערים ואח"כ אושפז בביה"ח עם שבר בלסת

למעלה משבע שנים לאחר שנער הוכה במועדון, אישר בשבוע שעבר בית משפט השלום בפתח תקוה הסדר פשרה בין הצעיר למנהל המועדון ושלושת הנערים אותם תבע, לפיו יקבל הצעיר כ-66,000 שקלים.

בתביעה, שהוגשה לפני כארבע שנים באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, נטען כי באוגוסט 2003 התקיימה במועדון "SEVEN" בעיר מסיבה בהשתתפות בני נוער רבים. בשלב מסוים הותקף התובע, כיום בן 25, על ידי שלושה נערים, במשך דקות ארוכות.

עוד נכתב בתביעה כי השלושה גם רדפו אחריו מחוץ למועדון והמשיכו להכותו לעיניי המאבטחים, שלא סייעו לו. הצעיר אושפז בבית החולים לאחר שאובחן אצלו שבר בלסת, והוא נאלץ לעבור ניתוח. שלושת הנערים הועמדו לדין והורשעו בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

הצעיר תבע את הנערים, וכן את מנהל המועדון ובעליו, בטענה שאלו התרשלו בכך שלא הציבו מאבטחים בתוך המועדון, שהיו יכולים למנוע מקרי אלימות או לפחות לקטוע את הקטטה בתחילתה. הצדדים הגיעו להסכמה על פשרה, לפיה כל אחד מהנערים התוקפים יפצה את הנער בכ-15,000שקלים ומנהל המועדון יפצה אותו בכ-20,000 שקלים. כמו כן, התביעה נגד בעל המועדון נמחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully