וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תאשר מינוי פרושאור לשגריר ישראל באו"ם

פנחס וולף

5.3.2011 / 20:12

אחרי חודשים ללא שגריר קבוע, יאשרו מחר השרים את מינויו של הדיפלומט הוותיק רון פרושאור לשגריר ישראל באו"ם. בנוסף, יאושר מינוי שגרירים בפינלנד ובהודו

הממשלה צפויה לאשר מחר (ראשון) את מינויו של רון פרושאור לשגריר ישראל באו"ם. פרושאור, שמשמש כיום כשגריר ישראל בלונדון, יישלח לייצג את המדינה במוסדות האו"ם בניו יורק, לאחר כשמונה חודשים במהלכם לא היה שם לישראל שגריר קבוע.

ביולי 2010 סיימה פרופ' גבריאלה שלו את תפקידה כשגרירת ישראל באו"ם, ומאז ממלא את התפקיד באופן זמני מירון ראובן. ראובן מונה כממלא מקום על ידי שר החוץ אביגדור ליברמן. נתניהו וליברמן התקשו להסכים על זהות מחליפה הקבוע של שלו, אך לאחר מספר חודשים הוצע התפקיד לשר להגנת הסביבה גלעדן ארדן. לאחר התלבטות ארוכה, הוא ויתר על ההצעה.

בהמשך נרשמה מתיחות בין רה"מ לבין ליברמן, בעקבות הדלפה לעיתונות, לפיה נתניהו מבקש למנות את פרושאור לשגריר באו"ם ואת מקורבו, ראש המטה לביטחון לאומי, עוזי ארד, לשגריר בלונדון. ליברמן אף כינס מסיבת עיתונאים, בה הוא הודיע לנתניהו כי לא יאפשר למנות את ארד לתפקיד. עם זאת, מינויו של פרושאור זוכה לברכת ליברמן. פרושאור היה המועמד המועדף עליו כבר מראשית הדרך.

מלבד פרושאור, הממשלה צפויה לאשר מחר גם את מינויו של דן אשבל לשגריר ישראל בפינלנד ואת מינוי אלון אושפיז לשגריר בהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully