וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע גינות נקיות לכלבי תל אביב

שלומי עוזיאל

5.3.2011 / 10:47

קפה דורסייה בתל אביב, קפה דוג פרינדלי ידוע, עורך היום בחמש מסיבת גיבוש לכלבים ובעליהם האכפתיים - יריית פתיחה לקראת מבצע נקיון גינות העיר לטובת ההולכים על ארבע

כולנו מכירים את הרגעים שהכלב שלנו צריך לצאת לטיול, ולמעשה חלקנו אף מצפים לרגעים האלה בכל יום. אנו משתחלים לנעלי הליכה ובגדים נוחים, לוקחים את הרצועה, מגיבים בהתלהבות לנמרצות ולשמחה של חיות המחמד שלנו ויוצאים יחד לשעה של טיול נעים. בין סמטאות העיר לרחובותיה הסואנים, מסתתרים לא מעט גני משחקים ומפגש של בעלי כלבים, עם בעלים אחרים וחברים נוספים על ארבע. עד כאן הכול אידילי. אך מה קורה כשהגינה הקרובה שאמורה לענות על צרכי בעלי החיים מלוכלכת ומזוהמת, ובכך מרחיקה לא פעם את כולנו עד כדי נטישתה?

ילד מחבק כלב על הדשא. ShutterStock
רוצים גינות נקיות? תבואו היום!/ShutterStock

לדורסייה, בית הקפה הכי דוג-פרינדלי ולד"ר אריאל סלע, נמאס מהגינות המטונפות. הם לא מחכים לעירייה, אלא עומדים להפשיל שרוולים ולצאת למבצע ניקיון גינות העיר. רגע לפני שהמבצע החברתי יוצא לדרך, הם עורכים "מסיבת גיבוש", לתל אביבים אכפתיים ולכלביהם העירוניים. לא מדובר בעוד אירוע התרמה, אלא במסיבה אקטיביסטית הקוראת לכל מי שאכפת לו להגיע, ליהנות, להכיר ולהתכונן למבצע - לוקחים את הניקיון בידיים.
המסיבה היא רק יריית הפתיחה לפעילות החברתית ובעיקר אחלה ירייה עם דיג'יי יונתן קוטנר, אלכוהול זול להולכים על שתיים ומתנות מגניבות שתעניק חברת רוגז לכלבים הראשונים שיגיעו.

דורסייה, בית הקפה הכי דוג-פרנדלי ו-Go Vet, רשת הווטרינרים הכי "טוויטריסטית”, מציבים לנגד עיניהם את רווחת ההולכים על ארבע בעיר וקוראים לכל ה"אכפתניקים”, כל בעלי הכלבים ולכל מי שבא לו לחגוג, לבוא להתפקד למבצע במסיבת רחוב חייתית.

שבת, 5 במרץ,17:00, רחבת בית הקפה דורסייה, בן יהודה 230, פינת נורדאו, תל אביב. תבואו!

כלב מטייל ביום שמש בפארק בברלין. רויטרס
כלב מטייל בפארק ברלינאי נקי. גם לכלבי תל אביב מגיע/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully