וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' על הירי בנהריה: נגלה אפס סובלנות

קובי מנדל

4.3.2011 / 16:12

השר לביטחון פנים הגיב לירי ופציעת אחיו של אחד מארבעת ה"שוטרים הנוקמים" ואמר כי הוא "רואה בחומרה רבה פעילות של גורמים עבריינים, המרימים ידם על שומרי חוק ואזרחים"

השר לביטחון הפנים ח"כ יצחק אהרונוביץ', התייחס היום (שישי) לירי אתמול בנהריה ממנו נפצע זוהר חדד, אחיו של אלדד חדד, אחד מארבעת השוטרים שמרצים עונש מאסר בפרשת "השוטרים הנוקמים". השר אמר כי "אגלה אפס סובלנות כלפי פגיעה בשוטרים ובני משפחותיהם בפרט ואזרחים בכלל".

השר ציין כי הוא "רואה בחומרה רבה פעילות של גורמים עבריינים, המרימים ידם על שומרי חוק ואזרחים, שעושים ימים כלילות למען שמירה על בטחון אזרחי מדינת ישראל". כמו כן, שוחח השר עם המפכ"ל דודי כהן, על החקירה שמתבצעת ועודכן כי "החקירה נמצאת בעדיפות עליונה על מנת שניתן יהיה למצות את הדין עם העבריינים".

בתום הערכת מצב הבוקר החליטה משטרת נהריה על תגבור האבטחה סביב בתי משפחותיהם של ארבעת "השוטרים הנוקמים" המרצים עונש מאסר. זאת לאחר שזוהר חדד נורה אתמול מחוץ למועדון נוער אותו הוא מנהל, ברחוב נחלת אשר בעיר. היורה החמוש הצליח להימלט מזירת הפשע, וכוחות המשטרה המקומיים סיירו בניידות באזור בחיפושים אחריו. ההערכה במשטרה היא שהירי אירע במסגרת "חיסול חשבונות", לאחר שהשוטרים הורשעו בהנחת מטעני החבלה מתחת לרכבו של העבריין מיכאל מור וסמוך לאדן חלון של בן משפחתו. זוהר חדד נותר באשפוז במצב קל ויציב בבית החולים בנהריה, וגם על חדרו הופקדה שמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully