וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ד הרבני: להחרים את רשת המזון 'אושר עד'

מוטי לוי

4.3.2011 / 13:12

בית הדין הרבני קורא להחרים את רשת המזון "מחסני מזון אושר עד", בשל סירוב בעליה להופיע לדין תורה. נגד הרשת הוגשה תביעה על הוצאת דיבה ושם רע. בעלי הרשת: "אני מופתע"

בית הדין הרבני החליט היום (שישי) להחרים את רשת השיווק החרדית "מחסני מזון אושר עד" בעקבות סירובם של בעלי הרשת להתייצב לדין תורה בבית הדין הרבני, "בית דין ירושלים לדיני ממונות ולבירורי יוחסין". בבית הדין מגדירים את בעלי הרשת כ"מי שסירבו לדין בדין תורה". כנגד בעלי הרשת עומדת תביעה על דיבה והוצאת שם רע מכיוונו של רמי לוי ורשת השיווק שלו "השקמה".

רשת "אושר עד" היא רשת שיווק גדולה למזון בציבור החרדי והיא מונה כארבעה סניפים במגדל העמק, ירושלים, בני ברק וקרית ביאליק. בנוסף, היא צפויה לפתוח כעשרה סניפים נוספים בשנה הקרובה. גורם המקורב לבית הדין אמר לוואלה! חדשות כי "החלטת בין הדין להוציא 'כתב סירוב' נגד 'מחסני מזון אושר עד' היא בעלת משמעות כלכלית חמורה העלולה למוטט את אחיזתם בציבור החרדי". הוא הסביר כי "משמעות 'כתב הסירוב' היא הכרזה של נידוי וחרם כנגד מי שמסרב להתייצב לדיון בדין תורה".

"אני מופתע מעצם זה שיש 'כתב סירוב' נגדנו כי לנו יש מכתב מבית הדין הגדול של הרב ניסים קרליץ בבני ברק שאוסר על כל בית דין להוציא 'כתב סירוב' כי הדיון אמור להתקיים שם" אמר בתגובה לידיעה אברהם מרגלית, אחד מבעלי הרשת. הוא הסביר כי לפי ההלכה הנתבע יכול לבחור את בית הדין בו יתקיים הדיון, ולכן הוא ושותפו בחרו בבית הדין בבני ברק. בהתייחסו לתביעה שהוגשה נגדו ונגד הרשת אשר נמצאת בבעלותו אמר מרגלית כי "מדובר בעוד כותרת מבית היוצר של רמי לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully